Здобувачі вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Інституту гуманітарних та соціальних наук Львівської політехніки є активними учасниками всеукраїнського тренінгу «Редактор – «інженер» інформологічної сфери життя суспільства», організованого Кременчуцьким національним університетом імені Михайла Остроградського.
Вже відбулося дві лекції в цьому циклі.
Зокрема, 16 жовтня спікерами були Оксана Тур (д.н. із соц.ком., професорка кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва) та Вікторія Шабуніна (к.філол.н., доцентка кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва). Тема лекції – «Теоретичні основи редагування: завдання редагування; нормативна база редагування; помилки та їх види». Спікерки подали глибокий аналіз теоретичних аспектів редагування, зосередивши увагу на ключових завданнях, що постають перед редакторами в сучасному інформаційному просторі. Доповідачки детально розглянули нормативну базу редагування, наголосивши на важливості дотримання стандартів у процесі підготовки текстів. Важливим елементом лекції стало обговорення типових помилок у текстах та їх класифікація, що дає змогу редакторам ефективніше працювати над удосконаленням матеріалів.
Лекція викликала активну дискусію серед учасників тренінгу, що свідчить про високий інтерес до теми й актуальність поданого матеріалу в інформологічній сфері життя суспільства.
18 жовтня відбулася друга лекція цього циклу вебінарів. Олег Кущ, методист ліцею «Політ», провів лекцію на тему «Вступ до Вікіпедії: як і навіщо редагувати вільну енциклопедію?». Спікер презентував учасникам тренінгу основи роботи з Вікіпедією, пояснивши принципи її функціонування як найбільшої вільної енциклопедії у світі. У своїй доповіді лектор детально розповів про процес реєстрації, створення та редагування статей, важливість дотримання правил нейтральності та перевіреності джерел.
Особливу увагу було приділено значенню редагування Вікіпедії для покращення доступу до якісної інформації, а також розвитку особистих навичок з обробки та презентації даних. Лекція надихнула учасників на активну участь у вдосконаленні українського сегменту Вікіпедії.
Студенти кафедри СКІД активно долучилися до обговорення тем, презентованих під час лекцій. Вони продемонстрували високий рівень зацікавленості у тематиці редагування, поставивши низку питань щодо практичних аспектів редакторської роботи. Зокрема, їх цікавили сучасні виклики, з якими стикаються редактори в умовах інформаційного перенасичення, а також роль Вікіпедії як платформи для наукових та інформаційних ресурсів.