Відкрито грант «Діджиталізація Навчання: Шлях до Цифрової Грамотності»

Центр комунікацій Львівської політехніки
гранти

До участі у здобутті гранту запрошують студентів та учнів українських закладів освіти. Мета гранту — сприяння цифровізації освіти в Україні за вашої участі в розробленні та впровадженні інноваційних проєктів.

Кінцевий термін подання робіт 30 вересня 2024 року.

Взяти участь і використати свій шанс отримати стипендію в розмірі 20 000 гривень має кожен із вас.

Теми для написання статей запропоновано на вибір:

  • переваги, недоліки та порівняння навчання у форматах: онлайн, офлайн та змішаний;
  • досвід західних країн у цифровізації освітнього процесу;
  • мінуси та плюси цифрової освіти, система заохочення до освітнього процесу;
  • ризики у впровадженні онлайн-навчання;
  • роль штучного інтелекту в удосконаленні навчального процесу;
  • використання віртуальної реальності для збагачення навчального досвіду;
  • чи може штучний інтелект замінити вчителя та чи немає загрози для учнів;
  • інноваційні підходи до онлайн-навчання: відмінності та переваги;
  • інтеграція інтерактивних технологій у класну кімнату;
  • розвиток комп'ютерної грамотності серед учнів та студентів;
  • мобільні додатки як інструменти для самостійного навчання;
  • кібербезпека в контексті цифровізації освіти: загрози та заходи захисту;
  • цифрові інструменти для розвитку творчості та креативності учнів;
  • використання ігор у навчальному процесі: переваги та ризики;
  • потенціал інтернету в забезпеченні доступної освіти для усіх категорій населення;
  • вплив цифрової трансформації на педагогічні методи та стратегії;
  • застосування онлайн-платформ для моніторингу та оцінки навчального прогресу учнів;
  • роль відеоуроків у підвищенні ефективності навчання;
  • інтерактивність у віддаленому навчанні: виклики та можливості;
  • забезпечення доступності та інклюзії в цифровій освіті;
  • цифрові інструменти для індивідуалізованого навчання дітей з особливими освітніми потребами;
  • вплив інтернет-технологій на модернізацію навчального середовища;
  • експерименти зі змішаним навчанням: комбінування онлайн- та офлайн-методів;
  • створення цифрових навчальних платформ для віддаленого навчання в умовах кризи;
  • мультимедійність як засіб залучення уваги учнів у процесі навчання;
  • цифрові інструменти для підвищення доступності навчання дітей з обмеженими можливостями;
  • соціальні мережі у вихованні цифрової грамотності та культури.

 

Роботи оцінюватимуть за такими критеріями, як оригінальність думок, свіжий погляд, якість написання, використання власного досвіду та прикладів, відповідність темі й вимогам до робіт.

Докладніша інформація.