Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency
|
Період реалізації проєкту
|
01.01.2023 – 31.12.2025
|
Отримувач гранту
|
Національний університет «Львівська політехніка», проектна команда кафедри маркетингу і логістики
|
Академічний координатор.
Контактні дані
|
Довгунь Оксана Степанівна – к.е.н., доц. кафедри маркетингу і логістики
e-mail: oksana.s.dovhun@lpnu.ua
|
Цілі проєкту
|
- Поширення досвіду та впровадження найкращих європейських практик і програм свідомого споживання.
- Підвищення обізнаності щодо циркулярної економіки, свідомого споживання, ресурсоефективного та чистого виробництва, єдиного ринку «зеленої» продукції.
- Забезпечення цільової аудиторії професійними знаннями про основні принципи Е-маркетингу як одного з ефективних засобів промоції свідомого споживання.
- Просування європейських підходів у забезпеченні інтеграції науки, бізнесу та влади.
|
Цільова аудиторія
|
- Студенти Національного університету «Львівська політехніка» усіх спеціальностей, І, ІІ та ІІІ рівнів вищої освіти;
- Учні молодших класів шкіл м. Львова;
- Представники влади, бізнесу та громадських організацій.
|
Види діяльності
|
- Розробити новий курс «Е-маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС»;
- Провести три студентські науково-технічні конференції (секція «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС);
- Провести міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і логістика в системі менеджменту» (секція «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС» в рамках роботи конференції);
- Провести промо-заходи: «Еко-вікенд», «День Землі», «Білий понеділок» кожного року протягом виконання проекту;
- Провести «Зелену школу» для учнів початкової школи двічі протягом виконання проекту;
- Організувати та провести навчально-пізнавальні екскурсії на провідні компанії.
|