Майстерність сучасного педагога

Автор: Криштанович.Світлана Володимирівна, д.пед.н., професор

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: "Педагогічна майстерність"

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої, вищої освіти

Мета курсу: полягає у визначені сутності педагогічної діяльності; встановити педагогічні компетентності, які формують сучасного викладача; шляхом теоретичних знань та практичних навичок визначити нові педагогічні ролі, які сприяють новим підходам до освітньої діяльності в умовах сьогодення; підвищення рівнів оволодіння педагогічної майстерності пропрацювавши педагогічні техніки як зовнішні, так і внутрішні; формування у слухачів дизайн-мислення, яке сприяє завжди перебувати у тренді та бути затребуваним на роботі; розвиток педагогічної культури як професійне самовиховання особистості.
 

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

інтегральна:

  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі загальної середньої освіти;

фахових:

  • розвивати здатність до навчання впродовж життя самоосвіти та самоаналізу;
  • розвивати здатність до набуття спеціалізованих концептуальних знань на рівні новітніх досягнень педагогічної науки, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності у галузі освіти;
  • поглибити здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області андрогогіки, психопедагогіки та інших психологічних аспектів діяльності педагога.

Коротко про курс: слухачі курсу ознайомляться сутністю педагогічної майстерності та її категоріями. Визначать роль педагога в умовах сьогодення. Ознайомляться із зовнішніми та внутрішніми техніками педагога та як вони впливають на освітній процес. Розглянуть засобами розвитку педагогічної культури. Проведуть дослідження, що є спільним та відмінним у театральній і педагогічній майстерності. Опрацюють структурні компоненти самовиховання, зокрема етапи, методи та прийоми

Структура курсу:

Тема 1. Педагогічна майстерність як складова якості освіти.
Тема 2. Педагогічна майстерність як мистецтво.
Тема 3. Професійна культура та самовиховання педагога.

Опис результатів навчальної діяльності:

  • розвинути здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати й узагальнювати зовнішню і внутрішню інформацію для здійснення навчально-виховного процесу у навчальному закладі, мотивування учнів та студентів, контролю їх навчальних досягнень;
  • поглибити здатність обирати ефективні форми та методи навчання з урахуванням освітніх цілей, потреб та здатностей учнів та студентів, їхньої мотивації;
  • вдосконалити уміння проектувати навчально-виховний процес у навчальному закладі із використанням сучасних педагогічних інструментів та технологій;

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: дистанційно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут