27 вересня 2024 року в Національному університеті «Львівська політехніка» (з онлайн-трансляцією) кафедра педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти провела ІІІ Міжнародну конференцію «Професійний розвиток педагога в умовах інтеграції до європейського освітнього простору: міжнародна академічна та професійна / професійно-педагогічна мобільність».
З вітальним словом до учасників конференції звернулися:
- Володимир Ортинський – д.ю.н., професор, заслужений юрист України, директор Інституту права, психології та інноваційної освіти Львівської політехніки;
- Олександра Якимець – д-р філософії, віцепрезидентка Європейського центру освіти (E.C.E., м. Рим, Італія);
- Тетяна Горохівська – д.пед.н., професорка, завідувачка кафедри педагогіки та інноваційної освіти ІППО.
Професійний розвиток педагога – це важлива умова забезпечення якості освіти, що відіграє провідну роль у модернізації системи освіти педагога в умовах інтеграції до європейського простору вищої освіти (EHEA).
Участь у заході взяли навчальні заклади й установи України та зарубіжжя, зокрема:
- Національний університет «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна);
- Дніпровська академія неперервної освіти (м. Дніпро, Україна);
- Науковий інститут психології освіти та виховання (м. Рим, Італія);
- Європейський центр освіти (м. Рим, Італія);
- Університет Флоренції (м. Флоренція, Італія);
- Університет Барселони (м. Барселона, Іспанія);
- Мережа Union West Adult Education (м. Тролльхеттан, Швеція);
- Академія прикладних наук імені Стефана Баторія в Скерневіцах (Республіка Польща);
- Академія фізичного виховання і спорту (м. Гданськ, Республіка Польща);
- Інститут педагогіки поморської вищої школи в Старогарді Гданському (м. Старогард Гданський, Республіка Польща);
- Арадський університет Аурела Влайку (м. Арад, Румунія);
- Університет «Трансильванія» (м. Брашов, Румунія);
- Університет іноземних досліджень (м. Гуанчжоу, Китайська Народна Республіка);
- Бердянський державний педагогічний університет.
Конференція вкотре підтвердила важливість міжнародної співпраці у професійному розвитку педагогів і сприяла зміцненню наукових та освітніх зв’язків між країнами.