7 березня 2022 року відбулася інформаційна нарада для педагогів-волонтерів дистанційної школи для учнів 7–11 класів Львівщини. Роботу над проєктом розпочав департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації у співпраці з Центром інноваційних освітніх технологій Інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка».
Учасники конференції окреслили ключові елементи організації навчання та базовий алгоритм дій. Запуск школи заплановано вже за кілька днів. Педагоги, які мають досвід роботи із платформою Moodle, в екстреному форматі наповнять її навчальними матеріалами на перший тиждень навчання.
– У ситуації, коли в країні йде війна, наше головне завдання – дати можливість дітям продовжити навчання. Мусимо зробити все, щоб організувати навчальний процес, нехай навіть у дистанційному форматі, – розповів директор департаменту освіти Олег Паска.
За словами координатора проєкту, очільниці Центру інноваційних освітніх технологій Львівської політехніки Маргарити Носкової, Moodle дає змогу школярам працювати через смартфон і виконувати завдання навіть попри відсутність інтернету.
– Те, на що в мирний час йде 3–4 місяці, ми мусимо зробити за 10 днів. Попереду багато роботи. Усі вчителі, які долучилися до участі в проєкті, мають досвід роботи на платформі. Бачимо зацікавлення інших педагогів, тому команда викладачів зростатиме. Це дозволить оперативно наповнювати платформу та перевіряти завдання, – наголосила Маргарита Носкова.
Навчанням планують охопити дітей Львівщини, переселенців і всіх, хто перебуває за кордоном. Усі школи області розподілять між учителями, а координуватиме процес обласний департамент освіти і Центр інноваційних освітніх технологій Львівської політехніки.