З метою вдосконалення забезпечення високої якості професійної підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та на основі взаємодії і співпраці з академічною спільнотою закладів вищої освіти України 14 березня 2024 року було проведено спільну онлайн-зустріч на платформі Zoom.
Зі вступним словом виступив гарант ОПП «Маркетинг», доктор економічних наук, професор кафедри економіки і маркетингу Інституту просторового планування та перспективних технологій Львівської політехніки Максим Безпарточний, який ознайомив присутніх з основними змінами і пропозиціями щодо проєкту освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня. Зокрема, порушено питання змін у складі робочої групи, структури та змісту ОПП, що пов’язано з новими тенденціями в маркетинговій науці та практиці, впровадженням інновацій та цифрових технологій у маркетинг, змінами кон’юнктури товарних ринків та платоспроможного попиту споживачів, а також в огляду на безпекові виклики.
Серед присутніх внесли свої пропозиції та взяли активну участь в їх обговоренні представники академічної спільноти закладів вищої освіти України:
- Наталія Міценко – доктор економічних наук, професор, професорка кафедри економіки, Львівський торговельно-економічний університет;
- Тарас Васильців – доктор економічних наук, професор, Інститут регіональних досліджень НАНУ, завідувач відділу проблем соціально-гуманітарного розвитку регіонів;
- Ігор Міщук – доктор економічних наук, професор, професор кафедри підприємництва, торгівлі та логістики, Львівський торговельно-економічний університет;
- Ольга Гончар – доктор економічних наук, професор, професорка кафедри економічної теорії, підприємництва та торгівлі, Хмельницький національний університет;
- Тетяна Черничко – доктор економічних наук, професор, завідувачка кафедри фінансів, Мукачівський державний університет.
Під час обговорення питань стосовно мети, змісту та особливостей освітньої програми підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», переліку обов’язкових та вибіркових компонентів ОПП, їх логічної послідовності висловлено багато ґрунтовних думок і слушних рекомендацій, які будуть обов’язково обговорені на черговому засіданні робочої групи та враховані задля покращення якості підготовки бакалаврів за цією освітньо-професійною програмою.
Кафедра економіки і маркетингу ІППТ висловлює щиру вдячність учасникам обговорення за конструктивну зустріч і готовність ділитися власним досвідом щодо оновлення освітньо-професійної програми відповідно до викликів та вимог сьогодення.