9 лютого 2022 року відбулося звітування Інституту економіки і менеджменту перед ректоратом Національного університету «Львівська політехніка» про результати, досягнуті у 2021 календарному році. Цією подією завершився цикл адміністративних подій, пов’язаних із минулим роком. Яким же він був для кафедри маркетингу і логістики?
Кілька днів до цього на кафедрі МЛ підведено підсумки рейтингового оцінювання науково-педагогічних працівників за результатами діяльності у 2021 році. До критеріїв рейтингування, які відображають всі складові формування рейтингу науково-педагогічних співробітників, віднесено оцінки кадрового потенціалу, освітньої діяльності, наукової діяльності та міжнародної академічної співпраці. Слід зазначити, що покращення показників роботи викладачів кафедри маркетингу і логістики, робота в одній команді на єдиний результат дали змогу піднятися на 37 місце у рейтингу кафедр Національного університету «Львівська політехніка» серед 89 випускових кафедр.
І хоча це порівняно скромний результат, та для кафедри МЛ рік видався багатим на рекорди.
- Зокрема, завдяки лояльності наших абітурієнтів, які стали студентами спеціальностей 075 «Маркетинг» та 073 «Менеджмент», штат науково-педагогічних працівників кафедри МЛ вперше перевищив 40 одиниць, що дало змогу половині викладачів кафедри працювати на більш ніж одну ставку (+0,25 – 0,5 ставки).
- Завдяки студентам-першокурсникам спеціальності 075 «Маркетинг» вперше вдалося сформувати 2 потоки (3 і 2 повноцінні групи по 25 студентів у кожній).
- Також зі зростанням кількості студентів (та з урахуванням збільшення оплати за навчання на комерційних засадах) внесок кафедри у спецфонд Університету за рахунок надання освітніх послуг перевищив 10 мільйонів гривень, що дало можливість кафедрі МЛ теж уперше за цим показником вийти в лідери серед 8 кафедр ІНЕМ (другою стала кафедра менеджменту та міжнародного підприємництва – 9 мільйонів гривень). Отож, уперше досягнули питомий обсяг коштів від освітньої діяльності, залучених кафедрою МЛ до спецфонду Університету, в розмірі 245,5 тисяч гривень (у розрахунку на одну штатну одиницю).
Ще одними рекордними цифрами є кількість навчальних дисциплін кафедри у 2021 році – 126 та кількість студентів-випускників денної форми навчання – 121 особа.
Попри перераховані позитивні оцінки результативності кафедри маркетингу і логістики у 2021 році, варто окреслити проблеми, з якими може стикнутися кафедра у 2022 році. Передусім, все ще слабким місцем роботи кафедри є залучення коштів для виконання науково-дослідних робіт та створення сучасної матеріальної бази наукових досліджень (зокрема програмних продуктів). Теж недостатня активність викладачів кафедри в опублікуванні наукових робіт у джерелах, що входять до науково-метричних баз Scopus та Web of Science, та рівень цитування наявних публікацій.
Сподіваємося, що 2022 рік буде не менш врожайним на рекорди, також і в проблемних для кафедри МЛ сферах. Ми віримо у перспективу, рухаємося вперед!
Д.е.н., професор,
завідувач кафедри маркетингу і логістики
Євген Крикавський