Відповідно до Листа щодо намірів, підписаного представниками Національного університету «Львівська політехніка» (директорами: Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології професором Миколою Микийчуком та Інституту хімії та хімічних технологій професором Володимиром Скороходою) та фірми Раушерт (Rauschert Heinersdorf-Pressig Gmb, Pressig, Німеччина) президентом д-ром Ріхардом Метцлером, п. Віталій Горелик, директор спорідненої з Раушерт фірми «Спектроаналітика» (Львів), організував зустріч підписантів з делегацією Німецько-Української промислово-торговельної палати (AHK Kyiv) на чолі з її керівником п. Александром Маркусом.
В обговоренні щодо налагодження дієвої співпраці з Асоціацією AHK Kyiv брали участь:
- від фірми Раушерт: д-р Ріхард Метцлер – президент, п. Міхаель Мюллер – головний технолог та п. Райнер Ромбах – головний економіст, а також фінансова директорка фірми «Спектрографіка» п. Світлана Блонська;
- зі сторони AHK Kyiv: п. Александр Маркус – керівник Асоціації та п. Наталія Стародуб – к.е.н., керівник відділу освітніх проєктів, член Ради з питань розвитку професійної (професійно-технічної) освіти Міністерства освіти і науки України.
Національний університет «Львівська політехніка» на зустрічі представляли: професор Микола Микийчук, професор Орест Івахів, доцент Роман Вельган і, за дорученням професора Володимира Скороходи, від Інституту хімії та хімічних технологій – професор Ярослав Вахула.
Александр Маркус запевнив у всебічній підтримці спільних заходів підписантів, поділився досвідом впровадження доробку Німеччини в галузі дуальної освіти в українських умовах.
Професори Микола Микийчук та Орест Івахів повідомили про заходи Національного університету «Львівська політехніка» в цьому напрямі, а д-р Ріхард Метцлер висловив готовність забезпечувати практичну підготовку здобувачів дуальної освіти на виробничих майданчиках фірми і надати допомогу у створенні навчального Центру дуальної освіти у Львівській політехніці.
Сторони домовились продовжувати відповідні консультації і докладати зусиль до опрацювання освітньої програми, пристосованої до дуальної освіти.