Нещодавно шість студентів Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Національного університету «Львівська політехніка» здобули індивідуальні стипендії від Благодійного фонду «Кларіна» та Центру соціальних історій (США). Серед них – успішна студентка групи ПЗ-26 Софія Кардаш.
― Чому ви вирішили навчатись у Львівській політехніці і як обирали спеціальність?
― У зв’язку з повномасштабною війною під час вступу я орієнтувалася лише на навчальні заклади, які розташовані на заході України. Також я цікавилася відгуками про різні спеціальності в тутешніх університетах. Львівська політехніка вразила мене своїми сучасними інтердисциплінарними навчальними програмами та курсами, підтримкою у працевлаштуванні, високоякісною освітою й міжнародним визнанням диплома. Саме ці переваги переконали мене обрати цей університет.
Щодо спеціальності, то я зробила свій вибір ще задовго до вступу. Під час навчання в школі мені дуже подобалися математика й інформатика. Після обдумування і ретельного аналізу власних інтересів я зробила висновок, що програмування – саме та сфера, яка справді мені цікава. Коли я побачила, що у Львівській політехніці є спеціальність «інженерія програмного забезпечення», то без вагань надала їй перший пріоритет в електронному кабінеті вступника.
― Які переваги від навчання вже встигли для себе виокремити?
― За весь час свого навчання у Львівській політехніці я виявила кілька вагомих переваг. По-перше, це високий рівень викладання та доступ до сучасних навчальних матеріалів. Викладачі досвідчені й доброзичливі, завжди готові допомогти з поясненням складних концепцій. По-друге, інтерактивність навчального процесу та можливість співпраці з однодумцями на проєктах роблять навчання цікавим і захопливим. Це дає змогу не лише поглиблювати теоретичні знання, а й розвивати навички комунікації та роботи в команді, що важливо в сучасному світі технологій.
― Як можете охарактеризувати ваше студентське життя? Що для вас виявилося найважчим, а що, навпаки, найцікавішим за період навчання в університеті?
― Одна з найважливіших складових студентського життя для мене – можливість спілкування та співпраці з однодумцями й викладачами. Найважчим у процесі навчання стало виконання технічних завдань і подолання складних викликів, проте саме ці труднощі виявилися найважливішими для мого особистого і професійного зростання. На багатьох парах мені доводилося виконувати завдання, спрямовані на розроблення проєктів у команді. В таких ситуаціях я вивчала, як ефективно розподіляти відповідальність, раціонально використовувати ресурси та досягати спільних цілей.
― Що для вас означає здобуття індивідуальної стипендії від Благодійного фонду «Кларіна» та Центру соціальних історій (США)?
― Це є надзвичайно важливим для мене визнанням моїх зусиль і мотивацією до подальшого розвитку. Ця стипендія не лише підтверджує мої академічні досягнення, а й стає справжнім стимулом для самовдосконалення.
― Наскільки важливою є підтримка молоді в умовах повномасштабної війни?
― Підтримка молоді зараз надзвичайно важлива. Адже саме молодь відіграватиме ключову роль у відбудові та формуванні майбутнього України. Її ідеї, енергія та креативність є вагомою інвестицією в нашу спільну перемогу.
Програма стипендій від Благодійного фонду «Кларіна» та Центру соціальних історій (США) націлена на підтримку студентів у такий складний період. Ця програма не лише надає фінансову допомогу, а й стимулює молодь до активного навчання та саморозвитку. Ініціатива допомагає студентам залишатися мотивованими та концентруватися на навчанні, незважаючи на військові дії та складні життєві обставини.
― Після закінчення університету чи маєте якісь конкретні плани на майбутнє?
― Наразі мої плани орієнтовані на використання набутих під час навчання в університеті знань та навичок і вдосконалення себе в обраній галузі. Планую шукати можливості для побудови своєї професійної кар’єри, брати участь у проєктах та стажуваннях, які допоможуть мені набути практичного досвіду.