Студентка кафедри БІТ була учасницею заходу «Тиждень сталого розвитку» у Гданській політехніці

Кафедра безпеки інформаційних технологій Львівської політехніки
Фото з відвідин Польщі

З 13 по 19 жовтня 2024 року студентка третього курсу кафедри безпеки інформаційних технологій Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології Львівської політехніки Світлана Чігур відвідувала Гданську політехніку (м. Гданськ, Польща) для участі в заході «Тиждень сталого розвитку» в рамках проєкту NAWA «Гданськ – Україна».

Гданська політехніка – один з провідних вищих навчальних закладів Польщі. Університет відомий своїми інноваційними дослідженнями в галузі інженерії, комп’ютерних наук і технологій. Співпраця між Львівською та Гданською політехніками відкриває нові можливості для студентів обох університетів. Вона сприяє обміну знаннями, культурному розвитку та спільним науковим проєктам, що допомагає покращити навчальні програми і дослідження, а також готує фахівців, які зможуть працювати в міжнародному середовищі.

Відвідавши Тиждень сталого розвитку в Гданській політехніці, Світлана отримала можливість глибше ознайомитися з цілями сталого розвитку, конкретними практиками та ініціативами, зрозуміти його важливість у різних сферах. Зустрічі в рамках академічної мобільності включали, зокрема, лекції, воркшопи та екскурсії. Лекції були присвячені важливим питанням, таким як стан клімату, вплив людини на навколишнє середовище та екологічне використання ресурсів. Особливо зацікавила нашу студентку тема боротьби зі стресом.

Воркшопи також включали різноманітні сучасні методи навчання, такі як мозковий штурм, що допомогло розвинути креативність і командну роботу. Екскурсії по місту дали змогу ближче ознайомитися з культурою та історією Гданська й університету. Частиною програми Тижня сталого розвитку було відвідування спортивного центру Гданської політехніки, де учасників заходу чекали вправи з йоги.

Окрім теоретичних знань, Світлана Чігур з її командою мали можливість працювати над власним проєктом, що стосувався підтримання інклюзії та різноманітності. Учасники заходу отримали практичний досвід та цінний зворотний зв’язок, навчились, як можна інтегрувати принципи сталого розвитку в повсякденне життя, а також у навчальні програми та дослідження.

Така співпраця відкриває широкі можливості для обміну досвідом, наукових досліджень та студентських програм у галузі науки, технологій та інженерії, може сприяти розвитку нових інноваційних проєктів та спільних наукових програм.