Цьогоріч на 82-й Студентській науково-технічній конференції, яка проходила у Національному університеті «Львівська політехніка», студенти кафедри маркетингу і логістики виступали з темами в рамках проєкту «Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ресурсоефективність» (E-marketing) програми Erasmus+ напряму Jean Monnet Module.
21 жовтня відбулися виступи студентів на підсекції «Digital-маркетинг як інструмент розвитку бізнесу» (голова підсекції – професорка Галина Миськів, співголова – доцентка Оксана Довгунь, секретар – доцентка Світлана Лихолат). Теми доповідей охопили тренди розвитку та впровадження digital в Україні та за кордоном, враховуючи й війну, та як компанії розвиваються завдяки інтернет-маркетингу. Студенти подали понад 40 тез доповідей, 22 учасників зробили презентації.
Переможців оцінювали за структурою, змістом, аналітикою та демонстрацією виступів:
- диплом за І місце:
- Івахненко Кирило – «Застосування платформи YouTube в маркетингу»;
- дипломи за ІІ місце:
- Вітвіцька Соломія, Зазуля Анастасія – «Аналіз ролі digital-маркетингу у створені іміджу Збройних Сил України»;
- Киричек Анастасія – «SMM як ключовий інструмент розвитку бізнесу»;
- дипломи за ІІІ місце:
- Тижник Олена – «Роль професії РРС-спеціаліста у digital-marketing»;
- Кормош Євгенія – тема 1: «Маркетинг покоління-Z» і тема 2: «МЕМ-культура»;
- Белінська Вікторія – «Типографіка в маркетингу: вплив шрифтів на сприйняття бренду»;
- дипломи глядацьких симпатій:
- Курило Софія;
- Вітвіцька Соломія;
- Зазуля Анастасія.
Тематику тез сформовано з урахуванням реалізації цілей проєкту E-marketing за програмою Erasmus+ ЄС на кафедрі маркетингу і логістики.
Оргкомітет підсекції дякує викладачам кафедри МЛ Марії Кіндій, Ользі Мних, Софії Леоновій, Галині Воляник, Ользі Капраль, Ользі Костюк, Світлані Лихолат, Галині Миськів, Оксані Довгунь за підготовку студентів.
23 жовтня працювала підсекція «Логістика та управління сталими ланцюгами поставок» (голова підсекції – доцентка кафедри МЛ Наталія Чорнописька, співголова – доцентка Таїсія Наконечна, секретар – доцентка Наталія Мащак). Вела роботу підсекції доцентка Оксана Довгунь.
За темами студентів, розкритими на підсекції «Логістика та управління сталими ланцюгами поставок», видно, що для України дуже актуальними є військова, гуманітарна, інклюзивна, зелена логістика та впровадження інформаційних технологій у розвиток ланцюгів постачання. Студентам старалися дослідити ці питання, проаналізувати динаміку показників, виявити основні проблемні моменти й надати рішення. Учасники подали понад 40 тез доповідей, 25 зробили презентації.
Переможців оцінювали за структурою, новизною і демонстрацією:
- диплом за І місце:
- Найда Вікторія – «Розвиток інклюзивної логістики: доступне середовище для всіх»;
- дипломи за ІІ місце:
- Кузьмінська Ірина – «Військова логістика України»;
- Курило Софія – «Роль ІоТ у логістиці: інноваційні підходи до управління ланцюгами постачання»;
- дипломи за ІІІ місце:
- Радзвієвська Тетяна – «Тенденції розвитку ринку логістичних послуг Європи»;
- Харченко Софія – «Вплив переробки та утилізації продукції: екологія, ефективність, проблеми»;
- Юськів Вікторія – «Гуманітарна логістика в Україні».
Тематику тез сформовано з урахуванням реалізації цілей проєкту E-marketing за програмою Erasmus+ ЄС на кафедрі маркетингу і логістики.
Оргкомітет підсекції дякує викладачам кафедри МЛ Наталії Гринів, Наталії Чорнопиській, Ірині Риковановій, Софії Леоновій, Вікторії Кузяк, Таїсії Наконечній, Оксані Довгунь, Оксані Кобилюх, Фігуну Назару і Мирославі Мамчин за підготовку студентів до написання тез і виступів.