13 квітня 2024 року за підсумками вивчення факультативного курсу «Європейський досвід популяризації історичної спадщини та культурного туризму» студенти кафедри менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки презентували свої проєкти з тематики дослідження ринків для визначення можливостей виведення нового продукту/послуги.
Здобувачі вищої освіти подавали ідеї щодо розвитку індустрії туризму, зокрема ресторанного і готельного бізнесу, обговорювали напрями та можливості розвитку культурного туризму на прикладі конкретних організацій сфери туризму. Студенти пропонували концепції страв та напоїв для ресторанів з використанням інноваційних рецептів, аналізували можливості розвитку готелів, які пропонують унікальний культурний досвід своїм гостям, досліджували діяльність місцевих туристичних організацій та радили стратегії для їх подальшого розвитку з метою привертання більшої кількості туристів.
Факультативний курс організовано в рамках реалізації проєкту Erasmus+ Jean Monnet Module European experience in the promotion of heritage and cultural tourism (EEPHCT) на кафедрі менеджменту організацій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (IV курс) Національного університету «Львівська політехніка». Прослуховування курсу та виконання проєктів дало змогу студентам отримати практичний досвід у сфері розробки та презентації ідей, пов’язаних з розвитком туризму і збереженням історичної спадщини. Участь у такому курсі допомогло отримати глибокі знання про європейський досвід у галузі туризму й історико-культурної спадщини, а також навички аналізу ринків та розробки стратегій для їхнього подальшого розвитку. Такі ініціативи сприяють не лише академічному зростанню студентів, а й розвитку туристичної індустрії та популяризації історико-культурної спадщини в регіоні.
Для допомоги студентам у виконанні проєктів та наданні практичної підтримки і консультацій з питань реалізації ідей була залучена доцентка кафедри менеджменту організацій, к.е.н. Мар’яна Гвоздь, яка є досвідченим фахівцем у галузі дослідження ринків. Експертка надавала студентам цінні поради щодо аналізу ринків, розробки стратегій просування та маркетингових кампаній. Залучення Мар’яни Гвоздь значно підвищило якість і ефективність поданих проєктів.