12 червня з ініціативи Центру правових досліджень ґендерної рівності Національного університету «Львівська політехніка» було проведено круглий стіл «Застосування ґендерних підходів в освітньому процесі в сучасній школі», у якому взяло участь близько 30 учасників із числа освітян.
Як на практиці втілювати ґендерну компоненту, з якими проблемами зіштовхуються освітяни на шляху впровадження, що потрібно змінювати, які навики потрібні людині в сучасному світі – ці та інші питання обговорювали під час засідання круглого столу.
З вітальним словом до учасників заходу звернулась заступниця директора Інституту права, психології та інноваційної освіти Ірина Хомишин, зазначивши, що освітні заклади повинні створювати безпечне та підтримувальне середовище для всіх студентів, де кожна особа може розкривати свій потенціал незалежно від статевої ідентичності. Це включає боротьбу з будь-якими формами булінгу, сексуального домагання чи ґендерно зумовленого насильства.
Керівниця Центру правових досліджень ґендерної рівності Ірина Андрусяк у своїй доповіді акцентувала на використанні ґендерного підходу під час формування навчальних програм. «Навчальні програми повинні бути складеними так, щоб вони включали різноманітність ґендерних перспектив, історій та досягнень. Це допомагає підтримувати інтереси та мотивацію всіх учасників навчального процесу, а також протидіяти стереотипам щодо певних ґендерних ролей у суспільстві», – зазначила Ірина Андрусяк.
Захід відбувся за підтримки управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради та громадської організації «Центр «Жіночі перспективи».
Впровадження ґендерної складової в систему освіти сприятиме не тільки підвищенню фахової майстерності викладачів, але й зміні стратегії освіти в бік соціально-ґендерної толерантності всіх учасників освітнього процесу.