Для цього вони зустрілися зі студентами ІХХТ. Організував захід відділ працевлаштування та зв’язків із виробництвом. На початку зустрічі його керівник Олег Логуш наголосив, що вже в минулому той час, коли випускники втомлювалися пошуками роботи. Тепер навпаки – працедавці активно шукають фахівців.
Менеджер HR-проектів Наталя Франц розповіла четвертокурсникам бакалаврату й першокурсникам магістратури про концерн «Хлібпром», а саме про його торговельні марки «Хлібна хата», «Вінниця-хліб», «Любляна», Bandinelli «Хліб по-львівськи». Концерн має вісім підприємств, зокрема у Львові – три хлібзаводи, де виготовляють хлібобулочну продукцію, кондитерські вироби й напівфабрикати, які заморожують і розвозять по супермаркетах, кав’ярнях, ресторанах, готелях, нафтогазових підприємствах, а вже там випікають. Свою продукцію «Хлібпром» також експортує за кордон, зокрема до Польщі, Латвії, Молдови, США.
Якщо звернутися до мови цифр, то концерн – це понад три тисячі працівників. Тут студенти можуть влаштуватися на неповну зайнятість і таким чином поєднувати навчання з роботою.
– Ми впевнені, що серед вас є талановита молодь, яка думає, який шлях і підприємство собі обрати, – наголосила Наталя Франц.
«Хлібпром» запрошує логістів, біотехнологів, інженерів-технологів, менеджерів із продажу як на практику, так і на роботу. Своїм працівникам пропонує офіційне працевлаштування, навчання і розвиток, соціальні гарантії, корпоративні знижки на хлібобулочну та кондитерську продукцію, туристичні поїздки від агенції «Відвідай», службові автобуси для доїзду на роботу й додому, початкову платню від 4,5 тис. гривень на руки.
Директор ВП ЦКВ Остап Гринявський розповів присутнім, що почав працювати ще студентом і за цей час здобув досвід роботи на кількох підприємствах холдингу «Галнафтогаз» . А тепер очолює підприємство «Хлібпрому» з виготовлення заморожених напівфабрикатів, яке відкриває новий цех і потребує працівників, зокрема операторів потокової лінії. Головний здобуток підприємства, на думку пана Остапа, це можливість навчання і кар’єрного зростання кожного працівника.
Студенти охоче ставили представникам «Хлібпрому» запитання. Вони стосувалися виготовлення продукції, конкретних вакантних пропозицій, графіка праці для студентів, роботи на час канікул тощо.