Нещодавно відбулася Zoom-зустріч з педагогічним колективом опорного закладу освіти «Сколівська академічна гімназія при Національному університеті «Львівська політехніка» імені Героя України Героя Небесної сотні Олега Ушневича», яку організував Навчально-науковий Інститут права, психології та інноваційної освіти. Участь у заході взяли доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти Олександр Захар’яш і доцент кафедри теорії та філософії права, конституційного та міжнародного права Ірина Андрусяк.
Олександр Захар’яш ознайомив присутніх із програмою «Виховуємо аристократів духу», зокрема наголосив на актуальності та своєчасності інтелектуального втручання сучасного університету в життя громадянського суспільства. Особливий наголос було зроблено на необхідності заходів, спрямованих на виховання гігієни моралі та гігієни мислення сучасної молоді.
Ірина Андрусяк в рамках обговорення подальшої співпраці з освітнім закладом запропонувала педагогам розглянути пропозицію щодо участі учнів у тематично-екскурсійному заході «Історико-правові традиції на скрижалях часу», під час якого слухачі зможуть здійснити історичний екскурс у період перебування західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії.
Під час обговорення проєкту було зазначено, що екскурсія по будинку Палацу Правосуддя (нині – один із корпусів Національного університету «Львівська політехніка») буде не тільки цікавою та пізнавальною, але й допоможе учням краще зрозуміти відповідну тему під час вивчення історії України. Учасники семінару обговорювали можливість проведення онлайн-мандрівки, що в період карантину є вкрай актуальною.
Також уперше до культурно-просвітницьких ініціатив Львівської політехніки долучився історичний музей міста Володимир-Волинського Волинської області. Директор музею Володимир Стемковський з великим зацікавленням відреагував на пропозиції Інституту права, психології та інноваційної освіти про співпрацю в рамках духовно-освітньої програми Львівської політехніки «Виховуємо Аристократів Духу», а також про участь учнів у тематично-екскурсійному заході будівлею Палацу Правосуддя.
Крім обговорення плану профорієнтаційних та культурно- просвітницьких заходів, сторони-учасники зустрічі детально проаналізували зміст меморандуму про співпрацю.
Особливий інтерес викликала ініціатива Інституту права, психології та інноваційної освіти про налагодження діяльності спільного постійно діючого правового лекторію, а також забезпечення консультативної допомоги у роботі зі здібними та обдарованими дітьми.