Автор / тренер курсу:
- Носкова Маргарита Вячеславівна, доцент, доктор педагогічних наук, директор Центру інноваційних освітніх технологій Національного університету "Львівська політехніка".
Інформація про програму підвищення кваліфікації:
Напрям навчання: «Організація дистанційного навчання у закладі освіти».
Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).
Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої освіти.
Мета курсу: формування у слухачів теоретичної бази знань та уявлень про розвиток освіти у сучасному цифровому суспільстві; сприйняття освіти як динамічної системи, важливої складової економічного та суспільного розвитку інформаційного суспільства ХХІ століття. Формування практичних навичок розвитку власного інформаційного середовища та персонального освітнього середовища, а також навичок взаємодії учасників освітнього процесу у єдиному освітньому середовищі освітнього закладу як складника відкритої освітньої системи.
Курс підвищення кваліфікації «Основи е-дидактики» допоможе педагогам:
- опанувати теоретичні знання про сутність, причини появи та розвитку відкритих освітніх систем, їхніх педагогічних можливостей,
- допоможе набути практичних навичок формування власного освітнього середовища та освітнього середовища учнів;
- набути навичок організації взаємодії освітніх середовищ учасників навчально-виховного процесу та освітніх закладів;
- усвідомити роль та педагогічні можливості сучасних інформаційних технологій, їх значення у формуванні особистості глобалізованого світу, яка житиме у розвинутому цифровому суспільстві, що висуває нові вимоги до успішного фахівця та особистості.
Коротко про курс: відкриті освітні системи – нове явище у педагогічній науці, що виникли наприкінці ХХ століття та активно розвиваються у інформаційному суспільстві. Відкритість та доступність знань у поєднанні із саморозвитком та освітою впродовж життя стає умовою для формування успішного фахівця та особистості, здатної адекватно реагувати на виклики сучасного суспільства та адаптуватись у нових умовах економіки знань.
Структура курсу:
- Тема 1. Відкрита освіта: сутність, принципи, тенденції розвитку.
- Тема 2. Особисте освітнє середовище та середовище відкритого навчання.
- Тема 3. Відкриті освітні ресурси. Класифікація відкритого освітнього контенту.
Після завершення курсу учасники навчання зможуть:
- створювати е-контент та зберігати його у власному інформаційному освітньому середовищі;
- обрати е-інструменти для організації навчального заняття;
- моделювати навчальне заняття з використанням е-інструментів.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).
Тривалість навчання: 3 тижні.
Форма навчання: дистанційно.
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.