Розробник: Скворцов Денис Ігорович - к.е.н., ст. викладач кафедри ТУ.
Напрям: 073 Менеджмент.
Мета: Програма професійного навчання і проведення підвищення кваліфікації в сфері управління житловим фондом розроблена на основі сучасної державної освітньої політики в сфері управління житловим фондом. Актуальність полягає в необхідності професійної підготовки та перепідготовки фахівців в сфері надання житлово-комунальних послуг для реалізації житлової політики держави шляхом опанування новітніми практиками, технологіями, методиками, формами, методами професійної діяльності на засадах інноваційних освітніх підходів з урахуванням потреб власників житла та держави.
Короткий опис курсу та його структура: Зміст програми має практичну спрямованість, містить обов’язкову і вибіркову складові та охоплює: змістовну, практичну (практико зорієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації менеджерів (управителів) житлового багатоквартирного будинку (групи будинків).
Очна форма навчання організовується шляхом проведення:
- інтерактивних лекцій;
- практичних занять;
- самостійної роботи з програмним забезпеченням у вигляді формування вихідних форм із розрахунками, нарахуваннями, тощо.
Період: 2 тижні
Загальний обсяг: 72 год. Зокрема: первинна підготовка - 68 год; комплексний іспит – 4 год.
Форма проведення: Навчальна програма професійного навчання і проведення підвищення кваліфікації передбачає очно-дистанційну форму навчання. Дистанційна форма навчання відбувається у форматі програми Skypе.
Форма контролю: комплексний іспит.
Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/ набуватимуться: Профілі базових компетентностей менеджера (управителя) житлового багатоквартирного будинку (групи будинків) містять основні індивідуально-особистісні та професійно-діяльнісні якості, необхідні для успішного виконання стратегічної мети та завдань реформування житлової сфери:
- професійна компетентність – обізнаність із законодавством в сфері управління житлом, методиками, інноваціями для створення професійного середовища управителів житлового багатоквартирного будинку (групи будинків) та управителів підприємств житлово-комунальної галузі, здатність до продуктивної професійної діяльності.
- соціально-громадянська компетентність – розуміння сутності громадянського суспільства, володіння знаннями про права і свободи людини, усвідомлення глобальних (у тому числі екологічних) проблем людства і можливостей власної участі у їх розв’язанні, усвідомлення громадянського обов’язку та почуття власної гідності, вміння визначати проблемні питання у соціокультурній, професійній сферах життєдіяльності людини та віднаходити шляхи їх розв’язання, навички ефективної та конструктивної участі в цивілізаційному суспільному розвитку, здатність до ефективної командної роботи, вміння попереджувати та розв’язувати конфлікти, досягаючи компромісів;
- мовно-комунікативна компетентність – володіння системними знаннями про норми і типи спілкування в процесі організації колективної та індивідуальної діяльності, вміння вислуховувати, відстоювати власну позицію, використовуючи різні прийоми розміркувань та аргументації, розвиненість культури професійного спілкування, здатність досягати професійних результатів засобами продуктивної комунікативної взаємодії (відповідних знань, вербальних і невербальних умінь і навичок залежно від комунікативно-діяльнісних ситуацій);
- підприємницька компетентність – вміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави;
- інформаційно-цифрова компетентність – здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства.
Категорія слухачів курсу: Працівники установ різних форм власності, що обслуговують багатоквартирні житлові будинки.
№ |
Назва розподілу |
Кількість академічних годин |
||||
Модуль І. Організаційно-правові та економічні аспекти діяльності з управління та утримання житлового комплексу |
разом |
лекції |
практичні заняття |
семінарські заняття |
самостійна робота |
|
|
1. Огляд законодавства з управління житлом
|
4 |
4 |
|
|
|
|
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
12 |
12 |
|
|
|
|
|
16 |
16 |
|
|
|
Модуль ІІ. Техніко-технологічні аспекти безпечної експлуатації та утримання житлового комплексу |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
8 |
|
|
|
|
|
4 |
4 |
|
|
|
|
|
8 |
8 |
|
|
|
Модуль ІІІ. Сучасні стандарти менеджменту та програмні засоби щодо управління та утримання житлового комплексу |
|
|
|
|
|
|
Системи менеджменту якості та сучасні тенденції удосконалення систем управління ЖКГ
|
|
4 |
4 |
|
|
|
|
ЖКГ 00.01 – 010.2010 «Стандартизація послуг. Послуги з управління та утримання житлового комплексу. Загальні вимоги» СОУ ЖКГ 00.01-011:2010 «Класифікація послуг управління та утримання житлового комплексу»
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
|
|
|
|
|
4 |
4 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
|
|
|
Комплексний іспит |
4 |
4 |
|
|
|
|
Разом: |
72 |
72 |
|
|
|