Управління трансформаціями в менеджменті та економіці

Напрям: економіка і менеджмент

Мета: оволодіння слухачами знаннями та навичками використання сучасних технологій менеджменту в глобалізованій економіці інформаційно – інтелектуального типу.

Короткий опис курсу та його структура:

Програма розроблена з метою організації короткострокових навчальних курсів для формування поглибленого і всебічного розуміння соціально-суспільного значення різноманітних за формою і змістом процесів, що стосуються стратегічного управління, управління інноваціями, особливості розробки стартапів, управління безпекою підприємств.

Структура курсу:

  • стратегічне управління: суть, еволюція формування та передумови застосування стратегічного управління та планування; методичні аспекти оцінювання зовнішнього та внутрішнього середовища в контексті формування стратегії різного рівня управління; визначення мети і цілей у стратегічному управлінні та формування стратегії; стратегічне планування та прогнозування; ресурсне забезпечення стратегічного управління.
  • управління інноваціями. Технології розробки стартапів: методика пошуку ідей та перевірка їх на успішність; цінності споживачів та як сформувати голубий океан; маркетинг при виході стартапу на ринок; соціальні мережі як інструмент розвитку стартапу; сучасні методи залучення коштів; фінансове планування стартапу; бізнес-моделі реалізації стартапів; презентація стартапу для інвесторів та вихід на ринок.
  • управління безпекою підприємства: безпека управління фінансовими ресурсами підприємства; менеджмент ризику персоналу підприємства; управління ризиками матеріальних ресурсів; управління підприємством на засадах формування системи безпеки.

Група слухачів: 30 осіб

Загальний обсяг: 180 год. / 6 кредитів ЄКТС.

Зокрема: аудиторні заняття - 60 год, з них  практичні заняття - 30 год, лекційні заняття – 30 год., самостійна робота – 120 год.

Форма проведення: денна / дистанційна.

Період та тривалість навчання: 2 місяці.

Форма контролю: тестування.

Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/набуватимуться:

  • знання та вміння застосовувати методи стратегічного управління на підприємстві;
  • знання та вміння управляти інноваціями на підприємстві, застосовувати технології розробки, просування, фінансування та реалізації стартапів;
  • вміння розподіляти ресурси між підрозділами відповідно до встановлених цілей та завдань;
  • здатність адаптуватися до середовища та вміння прогнозувати тренди;
  • формування мапи ризиків підприємства та системи заходів із їх зниження та запобігання.

Категорія слухачів курсу: зацікавлені особи.

Назва розділу

Кількість аудиторних годин

 

разом

лекції

практичні заняття

лабораторні заняття

самостійна робота

1.

Стратегічні управління.

 

   10        

8

 

36

1.1.

Суть, еволюція формування та передумови застосування стратегічного управління та планування

 

2

 

 

4

1.2.

Методичні аспекти оцінювання зовнішнього та внутрішнього середовища в контексті формування стратегії різного рівня управління.

 

2

2

 

8

1.3.

Визначення мети, цілей у стратегічному управлінні та формування стратегії.

 

2

2

 

8

1.4.

Стратегічне планування та прогнозування.

 

2

2

 

8

1.5.

Ресурсне забезпечення стратегічного управління.

 

2

2

 

8

2.

Управління інноваціями. Технології розробки стартапів.

 

14

12

 

52

2.1.

Методика пошуку ідей та перевірка їх на успішність.

 

2

2

 

8

2.2.

Цінності споживачів та як сформувати голубий океан.

 

2

 

 

4

2.3.

Маркетинг при виході стартапу на ринок.

 

2

2

 

8

2.4.

Соціальні мережі як інструмент розвитку стартапу.

 

2

2

 

8

2.5.

Сучасні методи залучення коштів. Фінансове планування стартапу.

 

2

2

 

8

2.6.

Бізнес-моделі реалізації стартапів.

 

2

2

 

8

2.7.

Презентація стартапу для інвесторів та вихід на ринок.

 

2

2

 

8

3.

Управління безпекою підприємства.

 

8

8

 

32

3.1.

Безпека управління фінансовими ресурсами підприємства.

 

2

2

 

8

3.2.

Менеджмент ризику персоналу підприємства.

 

2

2

 

8

3.3.

Управління ризиками матеріальних ресурсів.

 

2

2

 

8

3.4.

Управління підприємством на засадах формування системи безпеки.

 

2

2

 

8

 

Разом:

60

32

28

 

120

 

Документ, що видається після закінчення курсів: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка».

Опис результатів навчальної діяльності:

  • вміння стратегічно  мислити, застосовувати інформаційно-аналітичне забезпечення для стратегічного управління; використовувати ресурсне забезпечення стратегічного управління;
  • аналізувати напрямки  розвитку на макрорівні і на рівні конкретного підприємства; застосовувати методи прогнозування і планування;
  • здійснювати формування ідеї, спрямовуючи їх з врахуванням потреб споживачів та побудувавши відповідну маркетингову стратегію; розробляти і впроваджувати інноваційні проєкти ;
  • виявляти, аналізувати ризики діяльності підприємств та будувати стратегії ризик-менеджменту підприємств для забезпечення їхньої безпеки.

Професійну програму розробив: д.е.н., професор, завідувач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Подольчак Н.Ю.