Напрям: економіка і менеджмент
Мета: оволодіння слухачами знаннями та навичками використання сучасних технологій менеджменту в глобалізованій економіці інформаційно – інтелектуального типу.
Короткий опис курсу та його структура:
Програма розроблена з метою організації короткострокових навчальних курсів для формування поглибленого і всебічного розуміння соціально-суспільного значення різноманітних за формою і змістом процесів, що стосуються стратегічного управління, управління інноваціями, особливості розробки стартапів, управління безпекою підприємств.
Структура курсу:
- стратегічне управління: суть, еволюція формування та передумови застосування стратегічного управління та планування; методичні аспекти оцінювання зовнішнього та внутрішнього середовища в контексті формування стратегії різного рівня управління; визначення мети і цілей у стратегічному управлінні та формування стратегії; стратегічне планування та прогнозування; ресурсне забезпечення стратегічного управління.
- управління інноваціями. Технології розробки стартапів: методика пошуку ідей та перевірка їх на успішність; цінності споживачів та як сформувати голубий океан; маркетинг при виході стартапу на ринок; соціальні мережі як інструмент розвитку стартапу; сучасні методи залучення коштів; фінансове планування стартапу; бізнес-моделі реалізації стартапів; презентація стартапу для інвесторів та вихід на ринок.
- управління безпекою підприємства: безпека управління фінансовими ресурсами підприємства; менеджмент ризику персоналу підприємства; управління ризиками матеріальних ресурсів; управління підприємством на засадах формування системи безпеки.
Група слухачів: 30 осіб
Загальний обсяг: 180 год. / 6 кредитів ЄКТС.
Зокрема: аудиторні заняття - 60 год, з них практичні заняття - 30 год, лекційні заняття – 30 год., самостійна робота – 120 год.
Форма проведення: денна / дистанційна.
Період та тривалість навчання: 2 місяці.
Форма контролю: тестування.
Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/набуватимуться:
- знання та вміння застосовувати методи стратегічного управління на підприємстві;
- знання та вміння управляти інноваціями на підприємстві, застосовувати технології розробки, просування, фінансування та реалізації стартапів;
- вміння розподіляти ресурси між підрозділами відповідно до встановлених цілей та завдань;
- здатність адаптуватися до середовища та вміння прогнозувати тренди;
- формування мапи ризиків підприємства та системи заходів із їх зниження та запобігання.
Категорія слухачів курсу: зацікавлені особи.
№ |
Назва розділу |
Кількість аудиторних годин |
|
|||
разом |
лекції |
практичні заняття |
лабораторні заняття |
самостійна робота |
||
1. |
Стратегічні управління. |
|
10 |
8 |
|
36 |
1.1. |
Суть, еволюція формування та передумови застосування стратегічного управління та планування |
|
2 |
|
|
4 |
1.2. |
Методичні аспекти оцінювання зовнішнього та внутрішнього середовища в контексті формування стратегії різного рівня управління. |
|
2 |
2 |
|
8 |
1.3. |
Визначення мети, цілей у стратегічному управлінні та формування стратегії. |
|
2 |
2 |
|
8 |
1.4. |
Стратегічне планування та прогнозування. |
|
2 |
2 |
|
8 |
1.5. |
Ресурсне забезпечення стратегічного управління. |
|
2 |
2 |
|
8 |
2. |
Управління інноваціями. Технології розробки стартапів. |
|
14 |
12 |
|
52 |
2.1. |
Методика пошуку ідей та перевірка їх на успішність. |
|
2 |
2 |
|
8 |
2.2. |
Цінності споживачів та як сформувати голубий океан. |
|
2 |
|
|
4 |
2.3. |
Маркетинг при виході стартапу на ринок. |
|
2 |
2 |
|
8 |
2.4. |
Соціальні мережі як інструмент розвитку стартапу. |
|
2 |
2 |
|
8 |
2.5. |
Сучасні методи залучення коштів. Фінансове планування стартапу. |
|
2 |
2 |
|
8 |
2.6. |
Бізнес-моделі реалізації стартапів. |
|
2 |
2 |
|
8 |
2.7. |
Презентація стартапу для інвесторів та вихід на ринок. |
|
2 |
2 |
|
8 |
3. |
Управління безпекою підприємства. |
|
8 |
8 |
|
32 |
3.1. |
Безпека управління фінансовими ресурсами підприємства. |
|
2 |
2 |
|
8 |
3.2. |
Менеджмент ризику персоналу підприємства. |
|
2 |
2 |
|
8 |
3.3. |
Управління ризиками матеріальних ресурсів. |
|
2 |
2 |
|
8 |
3.4. |
Управління підприємством на засадах формування системи безпеки. |
|
2 |
2 |
|
8 |
|
Разом: |
60 |
32 |
28 |
|
120 |
Документ, що видається після закінчення курсів: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка».
Опис результатів навчальної діяльності:
- вміння стратегічно мислити, застосовувати інформаційно-аналітичне забезпечення для стратегічного управління; використовувати ресурсне забезпечення стратегічного управління;
- аналізувати напрямки розвитку на макрорівні і на рівні конкретного підприємства; застосовувати методи прогнозування і планування;
- здійснювати формування ідеї, спрямовуючи їх з врахуванням потреб споживачів та побудувавши відповідну маркетингову стратегію; розробляти і впроваджувати інноваційні проєкти ;
- виявляти, аналізувати ризики діяльності підприємств та будувати стратегії ризик-менеджменту підприємств для забезпечення їхньої безпеки.
Професійну програму розробив: д.е.н., професор, завідувач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Подольчак Н.Ю.