Автор / тренер курсу:
- Носкова Маргарита Вячеславівна, доцент, доктор педагогічних наук, директор Центру інноваційних освітніх технологій Національного університету «Львівська політехніка».
Напрям навчання: «Організація дистанційного навчання у закладі освіти».
Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).
Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої освіти - вчителі - викладачі предметів гуманітарного циклу.
Мета курсу: поглиблення у педагогічних працівників ЗЗСО теоретичних знань та практичних навичок щодо формування навчально-методичного комплексу дистанційного курсу, наповнення його навчальними матеріалами з використанням інструментів Moodle та інших ресурсів. Поглиблення навичок планування навчальних тем та блоків курсу інструментами та ресурсами, що дозволяють учасникам освітнього процесу взаємодіяти, налаштовувати елементи курсу, здійснювати моніторинг та контроль результатів навчання.
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:
- здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі загальної середньої освіти
- здатність демонструвати уміння ефективно поєднувати інформаційні та педагогічні технології у практиці викладання;
- здатність використовувати та впроваджувати нові технології формування та реалізації навчального процесу, моделювати його варіації, зокрема з метою підвищення їх ефективності;
- здатність застосовувати оптимальні методи контролю знань учнів в умовах дистанційного навчання;
- здатність обирати форми навчання з урахуванням технічних можливостей, освітніх потреб та навчальних цілей, ефективно використовувати можливості дистанційної форми навчання.
Коротко про курс: курс дозволяє педагогу вдосконалити навички розробки та наповнення дистанційного курсу, усвідомити значення та педагогічні можливості дистанційної форми навчання. Опрацювання навчального матеріалу курсу передбачає опанування слухачами теоретичних знань щодо педагогічних особливостей розробки та створення дистанційного курсу, а також особливостей організації такого навчання. В процесі виконання практичних робіт, слухачі матимуть можливість вдосконалити навички структурування та планування дистанційного курсу загалом та навчального заняття зокрема; вибору навчальних матеріалів та інструментів для дистанційного уроку; вибору інструментів та їх налаштування для моніторингу та контролю якості дистанційного навчання.
Структура курсу:
- Тема 1. Інструктаж щодо роботи на дистанційній платформі ЦІОТ.
- Тема 2. Інструменти MOODLE для представлення навчального матеріалу курсу та взаємодії учасників навчання, їх налаштування.
- Тема 3. Можливості використання зовнішніх ресурсів та інтернет-сервісів у дистанційному курсі MOODLE.
- Тема 4. Журнал навчальних досягнень у дистанційному курсі MOODLE. Можливості та налаштування.
Опис результатів навчальної діяльності:
- знати та вміти використовувати в освітньому процесі сучасні інноваційні педагогічні методики та форми навчання, зокрема дистанційні форми та методи;
- знати та розуміти методології проєктування та модернізації очних та дистанційних систем навчання відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов;
- вміти застосовувати знання для розвязування задач синтезу та аналізу в системах, які характерні для наук про освіту;
- системно мислити та застосовувати творчі здібності до використання інноваційних технологій навчання;
- здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення фахових задач та забезпечення ефективного освітнього процесу;
- ефективно поєднувати інформаційні та педагогічні технології в освітньому процесі.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).
Тривалість навчання: 3 тижні.
Форма навчання: дистанційно.
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.