Викладання природничих і точних дисциплін на MOODLE

Автор / тренер курсу

  • Чайківський Тарас Володимирович, доцент, кандидат технічних наук, доцент кафедри технології органічних продуктів Національного університету «Львівська політехніка».

Напрям навчання: «Організація дистанційного навчання у закладі освіти».

Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти - вчителі / викладачі точних та природничих наук.

Мета курсу: набуття навиків і вмінь створювати і використовувати компоненти платформи Moodle у закладі освіти з врахуванням специфіки організації освітнього процесу.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі професійно-технічної освіти;
  • поглибити навички використання інформаційних та комунікаційних технологій у професійній викладацькій діяльності, оволодіння новими комп’ютерними програмами та інтернет-сервісами;
  • розвивати здатність на практиці ефективно використовувати різні теорії в області навчання та адміністрування, продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення;
  • розвивати уміння працювати в складних педагогічних ситуаціях, розв’язувати педагогічні задачі, приймати відповідні обґрунтовані рішення.

Коротко про курс: даний курс навчить слухача створювати і використовувати у освітньому процесу електронні навчальні матеріали для викладання природничих і точних дисциплін. Це і створення математичних виразів за допомогою LaTeX, і використання спеціальних типів питань для діагностики знань. Також будуть викладені ази мови програмування JavaSrcipt.

Структура курсу:

  • Тема 1. Вступ. Завдання курсу, що буде вивчатись. Використання LaTeX для математичних виразів. Створення формули засобами вбудованого формульного редактора. Редагування математичних виразів з редактором і без редактора.
  • Тема 2. Задачі у Moodle. Варіанти тестових питань для задач. Створення питань з формулами, графіками, схемами.
  • Тема 3. Створення інтерактивних завдань засобами Moodle. Використання JavaScript в електронному курсі.

Опис результатів навчальної діяльності:

  • вдосконалення здатності організовувати освітню діяльність в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій, що відповідають потребам часу;
  • поглиблення здатності розуміти і враховувати соціальні, суспільні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування поточних та перспективних рішень;
  • поглиблення здатності обирати ефективні форми та методи навчання з урахуванням освітніх цілей, потреб та здатностей учнів та студентів, їхньої мотивації;
  • вдосконалення уміння проєктувати освітній процес у закладі освіти із використанням сучасних педагогічних інструментів та технологій;
  • формування здатності ефективно поєднувати інформаційні та інноваційні педагогічні технології у практиці викладання; забезпечувати управління (спрямування) процесів навчальної або виробничої (трудової) діяльності та виховання і розвиток особистості;
  • поглиблення здатності обирати форми навчання з урахуванням технічних можливостей, освітніх потреб та навчальних цілей, ефективно використовувати можливості різних форм навчання та організації взаємодії учнів та студентів у реальному та віртуальному середовищі.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Тривалість навчання: 3 тижні.

Форма навчання: дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут