Освітньо-професійна програма «Територіальний маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Освітні програми:
- ОПП магістр 075
- Проект ОПП магістр 075
- Рецензії на ОП
- Порівняльна таблиця ОП щодо аналогічних освітніх програм
Навчальні плани:
Робочі програми навчальних дисциплін та інші навчально-методичні матеріали:
1. Обов’язкові компоненти освітньо-професійної програми:
- Маркетингові дослідження інвестиційних проектів розвитку територій
- Соціально-економічні та екологічні засади містобудівної діяльності
- Маркетингова основа соціального підприємництва, співробітництва громад і державно-приватного партнерства
- Стратегічне планування в територіальних громадах на основі маркетингового підходу
- Інформаційний маркетинг у територіальних громадах
- Європейська практика підтримки розвитку територій
- Матеріальна та фінансова основа територіальних громад
- Маркетинг території – КР
- Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
- Виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи
2. Вибіркові компоненти освітньо-професійної програми:
2.1. Вибіркові компоненти блоку № 1 «Маркетинг територіальних громад»
- Інструменти територіального маркетингу
- Тактичний урбанізм, трансформація міського простору на засадах маркетингу
- Маркетинг послуг місцевого самоврядування
2.2. Вибіркові компоненти блоку № 2«Регіональні маркетингові стратегії»
- Основи державної регіональної політики
- Концептуальні засади планування розвитку територій
- Агломераційні процеси територій
Відомості про самооцінювання: