У 2025 р. до Інституту просторового планування та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» можна вступити на навчання за такими освітніми програмами підготовки магістрів:
Код спеціальності |
Спеціальність |
Освітня програма |
Іспит |
F 3 |
Комп’ютерні науки |
«Комп’ютерний еколого-економічний моніторинг» |
ЄВІ, ЄФВВ (предметний тест) |
D 2 |
Фінанси, банківська справа та страхування |
«Фінанси, банківська справа та страхування» |
ЄВІ, ЄФВВ (предметний тест) |
D 5 |
Маркетинг |
«Територіальний маркетинг» |
ЄВІ, ЄФВВ (предметний тест) |
Згідно з Правилами прийому на навчання до Національного університету «Львівська політехніка» у 2025 р. для вступу на усі вказані у таблиці освітні програми спеціальностей необхідно мати зданим ЄВІ (Єдине вступне випробування, проводить Український центр оцінювання якості освіти (УЦОЯО)) та ЄФВВ (Єдине фахове вступне випробування у формі предметного тесту, проводить УЦОЯО).
Щоб здати ЄФВВ, потрібно обрати відповідний предметний тест (дивись перелік і таблицю нижче) та підготуватись до іспиту згідно його програми:
- Програма предметного тесту з економіки та міжнародної економіки
- Програма предметного тесту з управління та адміністрування
- Програма предметного тесту з інформаційних технологій
|
Єдине фахове вступне випробовування на основі НРК6
|
|
|||||||||||
|
Коди спеціальностей |
||||||||||||
Предметний тест з… |
B2, B4, B12, B13, G17 |
B11 |
C1. 01, С1. 09 |
C3 |
C4 |
C5 |
D1, D2 |
D3, D5, D7 |
D8 |
F (включно з F1) |
A1, C7, D4, І10, J2, J3, J4, K8, K10 |
||
педагогіка та психологія |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
||
економіка та міжнародна економіка |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
||
політології та міжнародних відносин |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
+ |
||
психології та соціології |
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
+ |
||
обліку та фінансів |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
||
управління та адміністрування |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
||
права та міжнародного права |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
||
інформаційні технології |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
||
історії мистецтва |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
||
мовознавства |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |