Усі проектні пропозиції оцінюють експерти за трьома критеріями:
- Переваги проєкту (Excellence);
- Вплив проєкту (Impact);
- Якість та ефективність застосування (Quality and efficiency of the implementation).
Кожен критерій оцінюється за п’ятибальною шкалою. До уваги береться загальна кількість балів – сума балів за трьома критеріями. Допустимий поріг, необхідний для розгляду пропозиції – 70%. Якщо пропозиції набирають однакову кількість балів, то їх оцінюють за пріоритетністю критеріїв відповідно до типу дії.
Переваги проєкту |
Вплив проєкту |
Якість та ефективність застосування |
Важливість / Пріоритетність критеріїв у разі однакової кількості балів проєктних пропозицій |
||
50% / 1 | 30% / 2 | 20% / 3 |
Тип дії «Мережі інноваційної підготовки» |
||
Якість, інноваційні аспекти та достовірність (credibility) програми досліджень (research programme) (у тому числі міждисциплінарні, мультидисциплінарні, міжсекторальні та, за необхідності, гендерні аспекти) |
Підвищення перспективи кар’єрного росту та працевлаштування науковців, внесок у розвиток їхніх навичок |
Загальна узгодженість та ефективність робочого плану, у тому числі доцільність розподілу завдань і ресурсів (у тому числі присудження наукових ступенів для проектів EID і EJD) |
Якість та інноваційні аспекти програми підготовки (training programme) (у тому числі взаємозамінність навичок, міждисциплінарні, мультидисциплінарні, міжсекторальні та, за необхідності, гендерні аспекти) |
Внесок у структурування на європейському рівні програм підготовки та зміцнення інноваційного потенціалу Європи (у тому числі внесок неакадемічного сектора; створення спільних стhуктур (тільки для проектів EJD)) |
Відповідність (appropriateness) структур управління (management structures) та порядку виконання робіт за проєктом (procedures), у тому числі якість управління ризиками |
Якість кураторства / наукового керівництва (Quality of the supervision) (у тому числі обов'язкове узгодження спільного кураторства для проектів EID і EJD) |
Ефективність запропонованих заходів для поширення інформації про проєкт і його результати |
Відповідність (appropriateness) інфраструктури установ, які беруть участь у виконанні проекту |
Якість запропонованої взаємодії між установами, які беруть участь у виконанні проекту |
Якість запропонованих заходів комунікації з різною цільовою аудиторією |
Самодостатність (competences), досвід та взаємодоповненість (complementarity) установ, які беруть участь у виконанні проєкту |
Тип дії «Індивідуальні стипендії» | ||
Якість, достовірність (credibility) дослідження/інноваційного проєкту; рівень новизни з урахуванням міждисциплінарних, мультидисциплінарних і гендерних аспектів |
Підвищення перспективи кар’єрного росту науковця
|
Загальна узгодженість та ефективність робочого плану
|
Якість, відповідність підготовки (training) та обмін знаннями |
Ефективність запропонованих заходів для використання та поширення результатів проєкту |
Відповідність розподілу завдань і ресурсів
|
Якість кураторства/наукового керівництва (Quality of the supervision) та інтеграції в команду/установу |
Якість запропонованих заходів комунікації з різною цільовою аудиторією |
Відповідність структури і процедур управління, в тому числі управління ризиками |
Можливості науковця підвищити рівень кваліфікації |
Відповідність інфраструктури |
|
Тип дії «Обмін науковим та інноваційним персоналом» |
||
Якість, достовірність наукового/інноваційного проекту; рівень новизни з урахуванням міждисциплінарних, мультидисциплінарних гендерних аспектів |
Підвищення перспективи кар’єрного росту науковця |
Загальна узгодженість та ефективність робочого плану (у тому числі відповідність розподілу завдань і ресурсів) |
Якість обміну знаннями між установами, які беруть участь у виконанні проєкту, з огляду на наукові та інноваційні цілі |
Налагодження співпраці та здійснення обміну знаннями між установами, які беруть участь у виконанні проєкту; підвищення наукового та інноваційного потенціалу Європи та світу |
Відповідність структури і процедур управління, в тому числі управління ризиками |
Якість запропонованої взаємодії між установами, які беруть участь у виконанні проєкту |
Якість та ефективність запропонованих заходів для використання та поширення результатів проєкту |
Відповідність інфраструктури |
Якість запропонованих заходів комунікації з різною цільовою аудиторією |
Самодостатність, досвід та взаємодоповненість установ, які беруть участь у виконанні проєкту |
|
Тип дії «Співфінансування регіональних, національних та міжнародних програм» |
||
Якість процедури відбору дослідників (прозорість, склад конкурсної комісії, критерії оцінювання, рівність можливостей) |
Підвищення перспективи кар’єрного росту науковця, покращення якості людських ресурсів |
Загальна узгодженістьта ефективність робочого плану |
Якість запропонованої програми в контексті науки, міждисциплінарності, рівня транснаціональної мобільності |
Порівняння практик залучених установ з принципами ЄС у контексті розвитку людських ресурсів у сфері досліджень та інновацій |
Умови призначення (appointment conditions) науковців |
Якість професійної орієнтації та підготовки |
Якість та ефективність запропонованих заходів для використання та поширення результатів |
Кваліфікація учасників, залучених до реалізації програми |
Якість запропонованихзаходів комунікації з різною цільовою аудиторією |