15 березня в рамках дисципліни «Демократія: від теорії до практики» аналітики даних Громадянської мережі ОПОРА Роберт Лорян і Юрій Лісовський провели для студентів-міжнародників чудову онлайн-лекцію та корисну майстерню з моніторингу й аналізу політичної реклами.
Обговорили:
- зміни у формах та розповсюдженні політичної реклами і як це впливає на виборців;
- особливості та тренди політичної реклами в нас та у світі і які виклики це створює для демократії та прозорості виборчих процесів;
- таргетинг та мікротаргетинг політичної реклами в соціальних мережах;
- витрати на рекламу українських політиків і політичних партій, законодавчу неврегульованість цих фінансових процесів.
Навчилися користуватись інструментами моніторингу політичної реклами в соціальних мережах, зокрема Бібліотекою політичної реклами Facebook та сервісом від ОПОРИ Facebook ads analyzer.