23 вересня у нашому університеті розпочався тиждень корисних лекцій і тренінгів BEST Training Week’8 від Львівського локального осередку Міжнародної студентської організації BEST. Щодня політехнікам пропонують обрати одну із двох запропонованих тем. Першими спікерами стали фахівці SMM Аліна Шаповал та Кася Дубровна.
З SMM-ницею проєкту Gallery 101 Аліною Шаповал студенти з’ясовували, що таке фактчекінг, медіаграмотність й медіагігієна, вчилися перевіряти й фільтрувати інформацію, досліджували власне медіаполе тощо. За словами лекторки, сучасне покоління вирізняється від інших тим, що воно, у зв’язку із надлишком інформації, зіткнулося з таким викликом як критичне осмислення побаченого й почутого.
– Сучасне медіасуспільство 2.0 – це інформаційне суспільство, в якому ми спілкуємося, ділимося інформацією, отримуємо нові знання, влаштовуємо соціальні акції тощо. Наше життя ділиться на режими «онлайн» та «офлайн», і на жаль, саме перший триває набагато довше, – каже Аліна.
Із кількості присутніх стало зрозуміло, що друга тема виявилася для студентів актуальтнішою. Фешн-фотограф та контент-мейкер Кася Дубровна поділилася тонкощами популярної нині професії SMM-ника. Політехнікам розповіли про алгоритми та способи просування у соціальних мережах, а також про особливості цієї професії. Зокрема вони дізналися, що:
- просування у соцмережах має дві мети – популярність або заробіток;
- SMM – це не лише робота зі смартфона у ліжку, а робота 24/7;
- SMM – це нелегкий, але дуже хороший заробіток;
- SMM – це комбінація таких функцій як: написання постів, фотографування, зйомка відео, створення сторіс, запуск реклами, розробка дизайну тощо, але найчастіше на роботу наймають різних осіб, які відповідають за ці окремі функції;
- популярні блогери – це не одна людина, а, зазвичай, робота цілої команди;
- естетика понад усе: якщо картинка некрасива, текст ніхто не читатиме.
За задумом організаторів, BEST Training Week – це тиждень корисних тренінгів для студентів та всіх охочих, на якому знані спікери діляться власним досвідом, навиками та історією успіху.