19 квітня 2023 року для студентів другого освітнього рівня навчання освітньої програми «Територіальний маркетинг» Інституту підприємництва та перспективних технологій Львівської політехніки прочитали гостьову лекцію в межах навчальної дисципліни «Економіка і управління підприємством» про використання сучасного маркетингового інструментарію – бенчмаркінгу – в бізнесі.
Лектор – Руслан Кириченко, заступник директора з розвитку та маркетингу ТОВ «Штанц-Технологія», учасник міжнародного клубу підприємців Hōlders, визначив мету й головні завдання бенчмаркінгу, охарактеризував принципи його формування, навів приклади внутрішнього та зовнішнього бенчмаркінгу. Відзначив про важливість використання цього інструмента в бізнесі для виявлення конкурентних переваг, формування маркетингової стратегії, прийняття ефективних управлінських рішень.
Спікер продемонстрував успішні інсайди з використанням бенчмаркінгу, які впроваджені у ТОВ «Штанц-Технологія», зокрема: мобільний застосунок для споживачів, калькулятор розрахунку вартості продукції, CallApp-телефонія, онлайн-тур по виробництву, CRM-система.
Лектор акцентував увагу студентів на 5 важливих тенденціях та 7 практичних правилах для сучасного бізнесу. На прикладі діяльності ТОВ «Штанц-Технологія» в умовах військового часу презентував кейси прийняття управлінських рішень щодо диверсифікації постачання сировини та матеріалів для виробництва продукції, освоєння нових ринків збуту – специфіку та відмінності функціонування на міжнародних ринках, особливості формування політики ціноутворення та негативних наслідків демпінгу.
На завершення Руслан Кириченко поділився зі студентами QR-кодом, у якому зібрано корисні посилання та маркетингові інструменти, що допомагають оптимізувати бізнес-процеси й забезпечувати ефективність діяльності.
Захід відбувся з ініціативи Максима Безпарточного – д.е.н., професора, в.о. завідувача кафедри економіки і маркетингу ІППТ.