Нещодавно у Ґданському технічному університеті Наталія Бокла, доцентка кафедри систем автоматизованого проєктування Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Львівської політехніки, презентувала проєкт PROMENT на Національній конференції «Гейміфікація в освіті», яка проходила в місті Ґданську, Польща.
Проєкт PROMENT – це комплексна система наставництва та репетиторства, спрямована на допомогу студентам закладів вищої освіти.
Студенти отримують:
-
Менторську і тьюторську персоналізовану підтримку для досягнення успіху.
- Заохочення до співпраці та спілкування: спільна робота над завданнями та проєктами допомагає студентам розвивати навички спілкування і командної роботи.
- Творчі та захопливі завдання: навчання стає цікавим і мотивуючим завдяки використанню ігрових елементів та динаміки.
- Підтримку та визнання: студенти отримують визнання за свої досягнення та мають можливість вчитися на своїх помилках.
- Спільноту й відчуття безпеки: навчання у безпечному й підтримувальному середовищі сприяє розвитку впевненості та стійкості.
Гейміфікація в освіті – це не просто тренд, це потужний інструмент, який може:
- підвищити мотивацію та залученість студентів;
- покращити результати навчання;
- розвинути навички ХХІ століття;
- сприяти особистому та професійному зростанню.
Під час конференції Наталія продемонструвала плакат з описом основних принципів проєкту PROMENT, а також відповіла на запитання учасників конференції та поділилася своїми ідеями щодо того, як гейміфікацію можна використовувати для покращення мотивації та залучення студентів до навчання.
«Я була рада презентувати проєкт PROMENT на цій конференції. Це була чудова можливість поділитися своїми знаннями з іншими людьми та дізнатися більше про те, як можна використовувати гейміфікацію для покращення освіти», – розповіла Наталія Бокла.
Проєкт PROMENT – це нові можливості! Компонент «менторство» передбачає взаємодію досвідчених менторів зі студентами, які потребують академічної чи професійної підтримки. Компонент «тьюторство» об’єднує студентів старших курсів та новачків, щоб допомогти відчувати себе впевненіше в університетському середовищі.