Львівська політехніка вже декілька років налагоджує систему дуальної освіти, впроваджуючи в окремих інститутах її елементи. Ми поспілкувалися зі третьокурсником Глібом Щуром, який навчається на кафедрі систем штучного інтелекту ІКНІ. Хлопець уклав тристоронній договір з компанією «SoftServe» та ділиться враженнями.
― Чи подобається Вам така освітня система?
― Так, навіть дуже. Переваги у тому, що нарешті по-справжньому поєднуються навчання і робота. Досі я працював та вчився. На роботі одні завдання, у навчанні ― інші, вони ніяк не перетиналися. Було дуже важко поєднувати. Зараз стало набагато легше, бо все взаємодоповнюється.
― Як відбувається навчання?
― Ми відвідували лекції в університеті. Лабораторні, курсові ― усе це виконували або онлайн, або у час поза парами.
― Тематичні блоки на навчанні й на роботі перегукуються?
― Не зовсім. Я пішов на роботу сам, ще до того, як підписав тристоронній договір. Далі продовжую працювати у тому ж відділі. Певною мірою теми збігаються, але не всі. Наш відділ працює над різними речами одразу.
― Які недоліки має дуальна освіта? Що Ви б удосконалили або змінили?
― Хотілося б, щоб усе-таки не було лабораторних занять в університеті. Зараз на деяких предметах вони залишилися. Робота у компанії разом з відвідуванням лекцій в університеті мала б забезпечити оцінювання. Однак не всі предмети «закривають» так, лише 50―60%. Треба враховувати, що робота у компанії займає багато часу.