Карантин – не привід не святкувати!
Цьогоріч кафедра економіки і маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» вирішила по-особливому відсвяткувати Міжнародний день маркетолога – започаткувавши «Тиждень маркетолога».
Цей проєкт стартував 25 жовтня і тривав цілий тиждень під гаслом «Тиждень маркетолога» – тиждень інтенсиву.
Так, упродовж тижня, з 25 жовтня по 29 жовтня 2021 року, студенти-маркетологи мали можливість прослухати п’ять тренінгів, взяти участь у засіданні двох підсекцій 79-ї Студентської науково-технічної конференції та брейн-рингу.
Тренінги були проведені фахівцями-практиками з актуальних питань маркетингу, його особливостей та ролі у сучасному житті.
- Тренінг «Все про SMM. Як заробляти в соцмережах від 1000$ в місяць?» (спікер Ростислав Кобільник – співзасновник маркетингової агенції Iconic Agency).
- Тренінг «Побудова кар’єри маркетолога в сучасних умовах» (спікер Наталія Рева – заступник начальника відділу активної підтримки безробітних Львівського міського центру зайнятості).
- Тренінг «Створення та особливості просування бренду «Your burger» на внутрішньому ринку» (спікер Олег Лехуш – співзасновник мережі Your burger та Громадської організації «Новий Стебник»)
- Тренінг «Mission failed: 5 найпоширеніших помилок в маркетингу. Практичний досвід» (спікер Анастасія Ясевич – Product Marketing Manager в компанії UiPath)
- Тренінг «Впровадження успішного маркетингу. Кейс від фотостудії «Силует» (спікер Назар Куцопей – власник фотостудії «Силует»).
Після завершення «Тижня маркетолога», який виявився надзвичайно продуктивним, байдужих учасників не залишилося. 5 тренінгів, більше 10 годин онлайн, море вражень і позитивних емоцій, маса корисної та цікавої інформації…