У рамках активностей «Робота над IT-проєктом» у межах дуальної освіти, яку здобувають студенти на кафедрі систем штучного інтелекту Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Львівської політехніки, відбувся захист командних проєктів. Команда студентів разом із ментором від компанії SoftServe продемонструвала чудову розробку Food4Life та розповіла багато цікавого про свій досвід.
– Яка ідея вашого проєкту?
– У процесі командної роботи ми розробили застосунок, який розв’язує проблему «коли продукти є, але що приготувати, не знаєш». Користуючись нашим застосунком, користувач швидко отримує інтелектуально підібрані рецепти з уже наявних у нього продуктів.
– У чому його особливість?
– Унікальною ціннісною пропозицією нашого продукту став неймовірно простий та швидкий процес внесення інгредієнтів у застосунок: користувач здійснює це за допомогою фотографування вмісту свого холодильника, а програма, використовуючи технології штучного інтелекту, розпізнає продукти, що містилися на фото, аналізує їх та пропонує найбільш відповідні рецепти.
– Які враження від роботи над ІТ-проєктом?
– Робота над цим проєктом допомогла нам розвинути свої навички роботи та взаємодії в команді, що є неодмінно важливим для подальшого професійного успіху у сфері ІТ.
– Які цікаві інсайти довідалися від роботи з ментором?
– Наш ментор, Гліб Щур, сприяв правильному визначенню пріоритетності завдань. Завдяки чому наша команда закінчила роботу над проєктом вчасно й основний функціонал був розроблений та працював без перебоїв.
Гліб має свою власну ІТ-компанію, що дало йому можливість вправно, а головне, демократично керувати процесом розробки нашого проєкту й морально підтримувати нас на цьому шляху. Ми залишилися дуже задоволені від взаємодії з нашим ментором.
– Чи буде інформація, яку ви здобули, корисна вам у майбутньому?
– Інформація, яку ми здобули в процесі командної роботи, безсумнівно, стане корисною нам у майбутньому. Ми здобули безцінний практичний досвід розробки стартапу без необхідності проходження численних акселераційних курсів.