Центр економічного відновлення представив робочій групі, створеній при Міністерстві цифрової трансформації України, яке вдосконалюватиме систему ІТ-освіти в Україні, звіт «Експрес-аналіз стану ІТ-освіти в Україні». Працівники Центру не просто проаналізували стан ІТ-освіти в Україні, а крізь призму цифр спрогнозували, яким цей ринок може бути в майбутньому, а також які зміни необхідно запровадити, аби вже найближчим часом Україна отримала якісну систему ІТ-освіти.
Було сформульовано 12 ключових ініціатив, які допоможуть модернізувати українську систему ІТ-освіти. На основі матриці оцінки ефективності з-поміж 12 конструктивних ініціатив виокремлено шість, які мають високий ефект і при цьому легкі у впровадженні.
Зокрема, Ініціатива № 2 – удосконалення механізмів державно-приватного партнерства, автономії вишів для активізації співпраці між бізнесом, науковими та науково-дослідницькими закладами.
Розвиток співпраці між вишами та ІТ-бізнесом дасть змогу створити на базі навчальних закладів сучасні навчальні центри та лабораторії для студентів. Україна вже має успішні кейси, де ІТ-компанії на базі найбільш рейтингових технічних вишів відкрили власні лабораторії чи окремі підготовчі курси.
До числа щасливчиків потрапили Національний університет «Львівська політехніка», Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» та Дніпровський національний університет. Певні інструменти державно-приватного партнерства вже працюють в освіті, але слід так удосконалити процедури, аби бізнес відчував: його інвестиції досягають цілей, а не розпорошуються в загальних бюджетах вишів.
Докладніше – у матеріалі Як збільшити частку ІТ у ВВП країни до 10% на сайті «Економічна правда».