Представники правничих кафедр Інституту права, психології та інноваційної освіти (адміністративного та інформаційного права, міжнародного та кримінального права, теорії права та конституціоналізму, цивільного права та процесу) разом із колегами з Інституту адміністрування, державного управління та професійного розвитку, Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій, Інституту економіки і менеджменту та проректором з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Романом Коржем 17–24 серпня 2024 року пройшли очну частину міжнародного наукового стажування на тему «Державне управління у Німеччині. Дуальне навчання», організованого Німецько-українським центром Національного університету «Львівська політехніка» у форматі п’ятого симпозіуму для викладачів і студентів університету в Тюринґії (Німеччина).
Упродовж п’яти днів учасники стажування відвідали органи публічної влади (податкова служба, Міністерство фінансів Тюрінґії, Торгово-промислова палата і компанія FAV Service gGmbH в Ерфурті, міська рада в Ґоті) та освітні заклади різного рівня (Університет адміністрування Тюрінґії і Освітній центр Гуґо Майріха в Ґоті, Університет державного управління Тюрінґії в Майнінґені) з метою отримання додаткової інформації щодо публічного врядування та державної служби, оподаткування і фінансів, реалізації дуальної освіти, функціонування правоохоронних органів та діяльності органів місцевого самоврядування.
Численні зустрічі, презентації, дискусії та майстер-класи у різних локаціях (Ґота, Ерфурт, Майнінґен) дали змогу учасникам стажування унаочнити сильні та слабкі сторони запровадження дуальної освіти й формування ефективної, конкурентоздатної системи надання освітніх послуг, опредметнити виклики і загрози її реалізації в освітньому просторі України, враховуючи реалії сьогодення (усвідомлення викликів воєнного часу, розвиток діджиталізації та вдосконалення штучного інтелекту, залучення блокчейн-технологій і реформування ринку освітніх послуг).
Побачене та почуте під час стажування стане мотивацією для подальшого вдосконалення освітніх програм (поштовхом до посилення залученості різних груп стейкголдерів до дизайнування нових, оновлення та реалізації наявних програм у контексті симбіозу менторства і job shadowing), враховуючи розвиток дуальної освіти, перспективу інтеграції Інституту права, психології та інноваційної освіти у міжнародний академічний простір, поглиблення міжнародної співпраці й академічної мобільності учасників освітнього процесу.