22 квітня на кафедрі маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» відбулась гостьова лекція від практика Павла Заяця. Студенти-маркетологи дізналися про маркетингову діяльність компанії «Petslike – Магазин для тварин», директором якої є пан Павло.
Лектор розповів:
- як налагоджувати співпрацю з постачальниками;
- як формувати асортимент із думкою про цільову аудиторію;
- які основні цілі керівника та як працює команда;
- успіхи інтернет-торгівлі домашніми кормами.
Студентки кафедри маркетингу і логістики поділилися враженнями.
Ілона Лабазевич, ІІІ курс:
«На лекції нам розповіли, як налагоджує процеси діяльності компанія Petslike. Яким чином сегментує споживачів, як для кожної групи клієнтів створює різні розсилки, наприклад, для власника собаки ніколи не прийде лист з акціями про котів. Було цікаво почути, якими маркет-плейсами користується компанія. А ще ми дізнались, як ділили виробників товарів для тварин, щоб їх було зручно обирати за кнопками на сайті».
Христина Бей, ІІІ курс:
«Лекція була дуже повчальна, наповнена та цікава. Ми дізналися, що ринок продукції для домашніх улюбленців дуже зростає, незважаючи на ковід, війну та інші зовнішні фактори. Ознайомилися з методами поширення реклами та просування Petslikе у різних каналах. А також довідалися, хто є цільовою аудиторією компанії та як працівники працюють із запитами».
Студенти вдячні доцентці кафедри Наталії Косар за запрошення лектора в рамках викладання дисципліни «Маркетингова політика розподілу», а директору Petslike Павлу Заяцю – за цікаву лекцію, цінний досвід!