На кафедрі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Інституту гуманітарних та соціальних наук Львівської політехніки завершився місяць зустрічей зі стейкхолдерами. Нагадаємо, розпочався він із зустрічі зі здобувачами різних курсів.
Після цього відбувалися зустрічі науково-методичних комісій спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» з науково-педагогічним складом кафедри СКІД, під час яких обговорено зміст дисциплін освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) та другого (магістерського) освітніх рівнів. Зокрема, зроблено акцент на проєктному навчанні на І–ІІ курсах, запропонованому завідувачем кафедри Олександром Марковцем. Відповідно до такого формату навчання здобувачі І–ІІ курсу на лабораторних і практичних заняттях усіх фахових дисциплін працюють над одним проєктом (предметною областю) і впродовж семестру набувають програмні результати та фахові компетентності, виконуючи різні завдання (із застосуванням різного програмного забезпечення та інтерактивних методів навчання) в одному напрямі. Під час зустрічі з викладачами розглянуто можливості запровадження такого навчання й на старших курсах.
23 листопада на кафедру СКІД завітали представники роботодавців – юристка, HRD Богдана Яремчук, яка цьогоріч є головою екзаменаційної комісії, та аналітик комп’ютерних систем відділу бізнес-аналізу програмного забезпечення ТОВ Сіефджі Трейдинг Володимир Кирилленко.
З Богданою Яремчук обговорено зміст освітніх компонент, які стосуються різних аспектів управління організацією – людських ресурсів, комунікаційних стратегій, маркетингових стратегій тощо. Володимир Кирилленко докладно проаналізував зміст дисциплін із циклу інформатизації управління й наголосив на належній технічній складовій освітніх компонент і наголосив, що важливо враховувати, що цей цикл є динамічним, і його потрібно постійно адаптувати до змін у технологічному середовищі та стратегічних потреб організації.
Після обговорення відбулася відкрита лекція-тренінг Богдани Яремчук на тему «Як підготуватися до співбесіди». Лекторка поділилася власним досвідом і основними лайфхаками для проходження успішної співбесіди. Зокрема, під час лекції розглянуто такі питання: кейси підготовки до співбесіди; поради, як побороти страх перед інтерв’ю; самопрезентація методом elevator pitch та інші. Презентація спікерки викликала неабиякий інтерес серед студентів кафедри та викладачів.
Попри завершення місяця зустрічей із стейкхолдерами, кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності не припиняє тісної співпраці й уже формує плани для розвитку ОП та організації подальших зустрічей і практичних тренінгів.