Останні події посилили значення соціальних медіа у вищій освіті. Австралійська пошукова система вищої освіти UniRank (раніше відома як 4ICU) уклала кілька глобальних рейтингів університетів на основі їх присутності в соціальних мережах. Останній з них – це університетський рейтинг YouTube на 2020 рік.
Мета uniRank YouTube University Ranking – визначити приблизний індекс популярності кожного університету у соціальній медіаплатформі YouTube на основі загальної кількості підписників. Цей показник не призначено для ранжування вищих навчальних закладів чи їх програм за якістю освіти або рівнем наданих академічних послуг.
Лідерами рейтингу серед українських університетів виявились не найпопулярніші серед абітурієнтів заклади вищої освіти: Таврійський державний агротехнічний університет (Мелітополь, 5340 підписників), Київський національний торговельно-економічний університет (3130) і Тернопільський національний економічний університет (3060). Національний університет «Львівська політехніка» з 1000 підписників опинився на 20-му місці. Всього у списку 128 українських вишів.