Автоматизована пропускна система буде пов’язана з автоматизованою бібліотечною системою в частині каталогу бібліотечних фондів та користувачів бібліотеки Львівської політехніки.
– Які завдання буде виконувати нова система?
– Основна ідея функціонування студентської бібліотеки в оновлених приміщеннях – забезпечити максимально відкритий простір для роботи студентів. Автоматизована пропускна система має контролювати використання друкованої навчальної літератури в межах цього відкритого простору.
– На якому етапі впровадження зараз?
– Зараз мова йде про впровадження автоматизованої пропускної системи лише на третьому поверсі студентської бібліотеки, і це фактично перший етап її функціонування. Далі ректор Львівської політехніки ухвалив рішення модернізувати другий поверх студентської бібліотеки, і це буде 2 етап упровадження автоматизованої пропускної системи.
– Коли працюватиме нова автоматизована система?
– Впровадження цієї системи можливе лише після введення в експлуатацію відремонтованих приміщень студентської бібліотеки. На сьогодні практично завершено ремонтні роботи на третьому поверсі студентської бібліотеки, зараз ми переходимо до етапу облаштування цих приміщень. На жаль, ми залежимо від завершення всіх будівельних робіт. Зараз працюємо над монтуванням телекомунікаційної мережі. Крім цього потрібно придбати спеціальне обладнання для пропускної системи, а це – тендерні процедури. Дуже хочеться, щоб система працювала якнайшвидше, але є надто багато зовнішніх чинників.
– Чи є у системи аналоги, чому обрали саме її?
– Звичайно, певними аналогами такої системи можна назвати рамки, які встановлюються біля кас супермаркетів. Загалом вона не є унікальна, хоча в університеті така система буде впроваджена вперше.