Підсумки ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту»

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
онлайн-конференція

Кафедра маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки спільно з партнерами організували до 75-річчя кафедри ХІІІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг та логістика в системі менеджменту».

Цю міжнародну конференцію кафедра маркетингу і логістики проводить що два роки, починаючи з 1996-го. Учасниками є науковці і практики провідних закладів вищої освіти та підприємств України, Німеччини, Польщі, Словаччини та інших країн. Проблематика конференції завжди актуальна й відображає сучасні тренди економіки та прикладні аспекти застосування логістичних і маркетингових практик в Україні та світі.

Мета конференції – висвітлення новітніх теоретичних і прикладних результатів щодо застосування сучасних інноваційних технологій у діяльності вітчизняних та закордонних підприємств, узагальнення та розвиток результатів науково-прикладних досліджень вчених з питань сучасних тенденцій і перспектив розвитку маркетингу і логістики в умовах сьогодення.

За наявних карантинних умов конференція відбулась у дистанційному форматі. У її роботі взяли участь понад 180 науковців, зокрема представники закладів вищої освіти багатьох регіонів України й учасники з різних країн – Німеччини, Польщі, Естонії, Литви, Білорусі, Словаччини, Великої Британії, Туреччини та Таджикистану.

Доповіді учасників конференції обговорювали на пленарному та секційних засіданнях. Секції працювали за двома напрямами.

  • Секція 1. Логістика та управління ланцюгами поставок: поширення європейського досвіду (в рамках реалізації проєкту Logistics and Supply Chain Management: Dissemination of the European Experience (610856-EPP-1-2019-1-UAEPPJMO-MODULE).
  • Секція 2. Маркетингове забезпечення розвитку систем різних інтеграційних рівнів в умовах сучасних викликів.

Робочими мовами конференції були українська, польська, англійська та німецька.

Загалом на конференції заслухали й обговорили близько 40 доповідей, в яких було висвітлено теоретичні та прикладні аспекти маркетингу і логістики, особливості маркетингової та логістичної діяльності підприємств у вітчизняному й міжнародному вимірах, питання соціальної відповідальності у маркетингу і логістиці, проблеми управління ланцюгами поставок, специфіку підготовки фахівців з маркетингу і логістики, нові прикладні сфери застосування маркетингу і логістики, сучасні інструменти цифрового маркетингу, питання адаптації маркетингової та логістичної діяльності підприємств до сучасних викликів глобальної економіки, аспекти впливу цифрової економіки на поведінку споживачів, досліджено бар’єри гармонізації маркетингового інформаційного середовища.

Підсумки роботи конференції стануть надійним підґрунтям для ініціювання цікавих наукових дискусій та обговорення проблем пошуку актуальних рішень з метою забезпечення розвитку маркетингової і логістичної діяльності через залучення новітнього інструментарію та технологій управління. Участь у конференції як представників академічної спільноти, так і представників влади й бізнесу сприятиме формуванню вищих стандартів навчання та підготовки фахівців в Україні через запровадження інноваційних підходів, побудованих на ефекті синергії освіти/науки – бізнесу – влади.

Докладніше про конференцію – на сайті кафедри маркетингу і логістики Львівської політехніки.

на онлайн-конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» на онлайн-конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» на онлайн-конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» на онлайн-конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту»