Завідувач кафедри маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки, д.е.н., професор Євген Крикавський підбив підсумки вступу на спеціальність «Маркетинг»:
«Ось і завершилася основна сесія вступної кампанії на бакалаврат в Україні. Студенти зараховані, розпочали заняття, 15 вересня відбулася організаційна зустріч з першокурсниками Інституту економіки та менеджменту Національного університету «Львівська політехнік». Кількість вражає, зі всіх економічних спеціальностей є істотне зростання порівняно з минулим роком.
На кафедрі маркетингу та логістики теж збільшилася кількість першокурсників порівняно з минулим роком, адже зараховано 145 першокурсників, з них 22 – на бюджет, 109 – комерція, денна форма, та 14 осіб заочної форми навчання (ліцензований обсяг становить 160 осіб).
Як кафедра МЛ виглядає в порівнянні? Щодо поданих заяв, то вперше спеціальність 075 «Маркетинг» увійшла в десятку спеціальностей/освітніх програм за їхньою кількістю. Поточний моніторинг зарахованих на бакалавраті спеціальності 075 «Маркетинг» свідчить, що найбільше зараховано абітурієнтів в КНЕУ – 375 (38 бюджет, 292 комерція, 45 заочники). На другому місці за цим показником ДТЕУ – 291 (відповідно 24 + 230 + 37). Львівська політехніка – на третьому місці зі 145 першокурсниками, і близько за кількістю ЛНУ імені І. Франка – 136 першокурсників (29 + 107). Замикає п’ятірку ЧНУ імені Ю. Федьковича із зарахованими 106 студентами. Це всі ЗВО України, які зі спеціальності 075 «Маркетинг» набрали більше 100 студентів на перший курс бакалаврату.
Проаналізовано ще один показник – рівень використання максимального обсягу держзамовлення. За цим показником лише п’ять ЗВО в Україні за цією спеціальністю використали сповна максимальний обсяг (до уваги взято лише істотні значення): це Києво-Могилянська академія, КНУ імені Шевченка, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, ЛНУ імені Франка та Національний університет «Львівська політехніка».
Докладніше – на сайті кафедри маркетингу і логістики.