Політехніки взяли участь у першому в новому році вебінарі у рамках проєкту CONN’COR

Кафедра загальної фізики Львівської політехніки
Скріншот з онлайн-семінару

29 січня 2025 року відбувся вебінар у рамках міжнародного освітнього проєкту Erasmus+ «З’єднати, порівняти та відновити для спільного майбутнього з Україною: акцент на викладанні електротехніки» (CONN’COR). Головним організатором цієї події був один із партнерів проєкту – Білостоцький університет технологій.

У вебінарі взяли участь представниці Національного університету «Львівська політехніка» Оксана Гоголюк та Іванна Васильчишин (кафедра теоретичної та загальної електротехніки Інституту енергетики та систем керування), Тетяна Булавінець (кафедра електронної інженерії Інституту інформаційно-комунікаційних технологій та електронної інженерії) та Ірина Мороз (координаторка проєкту, кафедра загальної фізики Інституту прикладної математики та фундаментальних наук). До заходів також долучилися міжнародні партнери проєкту – команди з Білостоцької політехніки (Польща), Університету в Ніші (Сербія) та університету CentraleSupélec (Франція).

Вебінар було присвячено реалізації другого робочого пакету проєкту Strengthening the coherence of teaching on a certain set of subjects («Посилення цілісності навчання у межах певного набору предметів»). Французькі, сербські та українські партнери поділилися своїми напрацюваннями стосовно узгодженості у викладанні різних предметів для студентів певної спеціальності.

Зокрема, польська команда (координатор – проф. Я. Макал) розповіла про свій досвід, отриманий у ході реалізації їхнього попереднього проєкту Еразмус+ – EDUPAND, який дав їм змогу знайти кореляцію між викладанням дисциплін «Математика» та «Теорія електричних кіл». Спершу студенти знали математичні означення й теореми, однак не могли їх застосовувати конкретно для своєї фахової дисципліни, були обережні через страх поставити «дурне» запитання, здаватися смішними перед групою. Окрім того, викладачі не демонстрували застосування математики у проблемах електроніки. Завдання проєкту, яке було успішно реалізоване, полягало в тому, щоб зробити студентів активними учасниками навчального процесу та змусити їх відчути необхідність вивчення математики крізь призму численних прикладів її застосування у теорії електричних кіл.

Отож, спираючись на досвід польських колег, вже у весняному семестрі команда проєкту розроблятиме реалістичне узгодження курсів, яке дасть змогу значно покращити результати навчання студентів.