28 листопада 2024 року у Львові на базі комплексу Emily Resort – sport, medical, entertainment відбувся ІІІ Національний туристичний саміт, який зібрав понад 500 учасників: практикуючих туристів, експертів та чинних учасників туристичного ринку, представників влади, бізнесу, громад, освіти й міжнародних організацій. Організатор заходу – Global Events за сприяння Державного агентства розвитку туризму України.
До участі в саміті долучилися представники кафедри туризму Інституту сталого розвитку імені В’ячеслава Чорновола Львівської політехніки: завідувач Андрій Теребух і доцентки Марія Лущик і Ярослава Москвяк.
Масштабна подія об’єднала однодумців довкола теми всебічного відновлення туристичного потенціалу України. Обговорювали стратегії та прийняття практичних рішень щодо напрямів швидкого відновлення туризму в країні, розвитку туристичного потенціалу регіонів України, просування туристичного бренду нашої держави та підвищення якості національного туристичного продукту.
Програма заходу передбачала виступи провідних експертів та чинних учасників туристичного ринку, зокрема:
- Від стійкості до світового визнання – туризм як стратегічний ключ до майбутнього України (Бека Джакелі (Іспанія), директор із зовнішніх звʼязків UN Tourism (Всесвітня туристична організація ООН);
- Сталість та універсальна доступність: новий вимір розвитку туристичної галузі України (Мар’яна Олеськів, голова Державного агентства розвитку туризму України);
- Маркетинг спогадів! Hospitality – від ресторану до країни! (Андрій Федорів, засновник Fedoriv Group, маркетолог, інвестор);
- Новий масштабний проєкт рекреації Львівських Карпат від OKKO Group (Володимир Гаразд, CEO GORO Mountain Resort);
- Як реінтегрувати українську сферу туризму в глобальну економіку (Іштван Уйхелії (Бельгія), амбасадор Всесвітньої туристичної організації ООН та засновник Capital European Affairs);
- Український культурний код – основа промоції національного туристичного продукту (Леонід Мартинчик, етнограф, іфлюенсер, автор освітнього благодійного проєкту «Генокод українців»);
- Корпоративна соціальна відповідальність у гостинному бізнесі (Євген Лавренюк, керуючий партнер УЛІС);
- Зворотний зв’язок як стратегія: як турбота про гостей перетворюється на інструмент операційного успіху (Юлія Косенко, CЕO Ribas Hotels Management);
- Завантаженість готелю: роль інфраструктури у зростанні попиту (Євген Кудрявченко, засновник Vintage Web Production, партнер Apartel Resorts);
- Управляюча компанія як спосіб організації успішного менеджменту в туризмі (Едуард Режинський, засновник та CEO Maestro Hotel Management);
- Створюємо незабутні враження: як івенти збільшують привабливість локації (Денис Ринський, івентор, засновник Global Events);
- Організація фестивалів як спосіб мега-активізації подієвого туризму (Дмитро Сидоренко, підприємець і культурний діяч, засновник фестивалю Atlas Weekend);
- Локальна гастрономія як глобальний тренд у туризмі (Євген Клопотенко, шеф-кухар, креативний підприємець).
Під час саміту також відбулися дві панельні дискусії: «Сталий туризм як інструмент регіонального розвитку. Міжнародні стандарти та успішні практики» і «Внутрішній туризм – як створити інтерес до дестинації та забезпечити туристичний потік».
Варто зазначити, що в ході проведення заходу відбулася церемонія нагородження двох українських сіл (Урича Львівської області та Ворохти Івано-Франківської області), які цього року ввійшли до переліку «Найкращі туристичні села» Всесвітньої туристичної організації ООН (The Best Tourism Villages by UN Tourism).
Саміт мав не лише комунікаційну, а й благодійну мету – збір ресурсів для забезпечення дронами та екіпіруванням роти «Гонор» батальйону «Вовки Да Вінчі», а також для 24 ОМБр імені короля Данила.