Нещодавно, на запрошення компанії BOSCH, представники кафедри ЕРАТ — доцент Василь Бритковський та асистент Олексій Осмак відвідали Автосервіс-Шоу, що проводилось 8 грудня, у Києві, у Міжнародному виставковому центрі. Організатор закритого заходу — компанія BOSCH вже давно співпрацює з нашим університетом, нею створено навчальний центр "Львівська політехніка — Академія Бош", на котрому проходять перепідготовку спеціалісти, а для студентів проводяться лабораторні заняття.
В ході спеціалізованого заходу було представлено 8 постів, на котрих презентувалось нове обладнання для діагностування та обслуговування легкових автомобілів.
Пост №1 стосувався гібридних автомобілів та електромобілів, перспектив їх розвитку, методів діагностування технічного стану. Серед значної кількості інформації, можна виділити те, що ізоляція високовольтних провідників електромобілів виконується двошаровою, а величина її опору сягяє МОм ("мегаОмів"). З плином часу чи інших факторів стан ізоляції може погіршуватись і для його контролю потрібним є використання спеціального обладання.
Пост №2 був присвячений специфіці обслуговування систем кондиціонування, екологічним нормам пов'язаним з холодоагентами.
На посту №3 йшлося про можливості нових сканерів для діагностування, особливості та можливості перепрограмовування електронних блоків керування.
Пост №4 був пов'язаний з діагностуванням системи живлення сучасних дизельних двигунів (Common Rail). Серед цікавих методів виявлення технічного стану є визначення компресії двигуна за струмом споживання стартера. Метод звісно, непрямий, однак не вимагає демонтажу, наприклад, свічок розжарювання.
На посту №5 було представлено обладнання для регулювання світла фар. Окрім фар з ксеноновими чи галогенними лампами, на автомобілях набувають поширення світлодіодні фари та їх підтип — матричні.
Обладнання пов'язане з регулюванням кутів встановлення коліс було представлене на посту №6. Крім того, в ході лекції, слухачів ознайомили з особливостями регулювання даних кутів на автомобілях різних виробників, специфікою сучасного "3D-регулювання"
Пост №7 знайомив глядачів з можливостями лінії технічної підтримки компанії BOSCH, інформаційно-довідковими системами, навчальними центрами тощо.
Заключний пост №8 демонстрував лінію інструментального контролю, для швидкого виявлення технічного стану автомобіля.