Доктор технічних наук, почесний професор, науковий керівник університетської галузевої науково-дослідної лабораторії № 88 (ГНДЛ-88), дійсний член Львівського територіального відділення Академії будівництва України й Академії архітектури України Віктор Кваша прийшов до Львівської політехніки 68 років тому, коли вступив на інженерно-будівельний факультет, де здобув кваліфікацію інженера шляхів сполучення за спеціальністю «автомобільні шляхи». Після завершення навчання працював у Білорусі, в Державному проєктному інституті «Білдіпродор» (Мінськ) на посаді інженера, старшого інженера, заступника і начальника вишукувальної партії. З 1961 року навчався в аспірантурі при кафедрі будівельних конструкцій. Закінчивши аспірантуру, працював асистентом цієї кафедри, а з 1968 року, після захисту кандидатської дисертації, що відбувся в Одеському інженерно-будівельному інституті, – старшим викладачем. Через три роки став доцентом. 2003 року за конкурсом обраний на посаду професора кафедри будівельних конструкцій та мостів. За рік очолив кафедру мостів та будівельної механіки Інституту будівництва та інженерії довкілля. Тепер обіймає посаду провідного професора кафедри автомобільних доріг та мостів цього ж інституту.
Результати теоретичних і експериментальних досліджень професора широко впроваджені в реабілітації й розширенні автодорожніх мостів на мережі доріг Львівської області та інших регіонів України. За його проєктами реконструйовано мости на Львівщині – через канал Добротвірської ГРЕС, через річку Дністер у Жидачеві, через річку Вишня в Рудках, через річку Стрв’яж у селі Луки, а також шляхопровід на вулиці Левандівській у Львові та інші. Загалом у різних регіонах України за розробками професора Кваші реконструйовано понад 70 мостових об’єктів.
Під його керівництвом також провадили експериментальні й теоретичні дослідження за рахунок централізованого фінансування на замовлення Державної служби автодоріг України «Укравтодор» із розроблення й теоретичного обґрунтування підсилення залізобетонних мостових балок за новітніми технологіями, що полягають у наклеюванні на зовнішні поверхні композитних матеріалів на основі вуглецевих волокон. За результатами цих досліджень уперше в Україні вдалося підсилити залізобетонні балки прольотної будови шляхопроводу в с. Вістова (Івано-Франківська обл.). Випробування прольотної будови до і після підсилення балок підтвердили ефективність застосування композитів для підсилення залізобетонних згинних елементів.
У своїх дослідженнях науковець значну увагу надає розробленню планування регіональної системи експлуатації залізобетонних мостів на базі їх діагностування й економічної доцільності. Така система допомагає раціональніше використовувати обмежені кошти на ремонт і реконструкцію мостів на мережі доріг Львівської області. Її впровадження дасть змогу мінімізувати вартість робіт з утримання мостів завдяки їхньому попереджувальному характеру: технічне обслуговування, профілактичні заходи, поточний ремонт, капітальний ремонт, реконструкція. За умови своєчасного виконання робіт із технічного обслуговування і профілактики, які не потребують значних коштів, відтерміновуються складніші й дороговартісніші роботи з поточного і капітального ремонту, що загалом сприяє економії коштів.
За плідну наукову діяльність і педагогічну працю професор Кваша нагороджений нагрудними знаками «Відмінник освіти України», «За наукові досягнення», «Петро Могила», медаллю «Ветеран праці», почесними грамотами Міністерства освіти України, Верховної Ради України, Львівської обласної ради, корпорації «Укравтодор».
Колектив Інституту будівництва та інженерних систем і кафедри автомобільних доріг та мостів щиро вітає Віктора Григоровича з 85-літтям і висловлює подяку за неоціненний внесок у наукові розробки з реконструкції, підсилення, розширення шляхопроводів, мостів, будівель та споруд, а також за багаторічну плідну працю на благо Львівської політехніки.