Кафедра політології та міжнародних відносин Інституту гуманітарних і соціальних наук щороку проводить опитування студентів, які навчаються за освітньою програмою «Міжнародні відносини» спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії».
Метою проведення такого опитування є оцінка якості надання освітніх послуг здобувачами освіти, визначення рівня викладання дисциплін викладачами кафедри, оцінка загального стану задоволення здобувачами отриманими освітніми послугами.
Цьогорічне опитування здобувачів вищої освіти відбулося в грудні 2020 року, у ньому взяли участь 199 студентів, зокрема:
- студенти першого (бакалаврського) рівня:
- студенти І курсу – 58 (29,1%);
- студенти ІІ курсу – 64 (32,2%);
- студенти ІІІ курсу – 42 (21,1%);
- студенти ІV курсу – 18 (9%);
- студенти другого (магістерського) рівня – 15 (7,5%);
- студенти третього (аспірантського) рівня – 2 (1%).
Опитування відбувалося методом анкетування (електронна форма), студентам було запропоновано відповісти на 25 запитань відкритої та закритої форми. Особливу увагу цьогоріч ми приділили моніторингу якості надання освітніх послуг засобами дистанційного навчання.
Підсумки опитування
У питаннях якості забезпечення навчального процесу викладачами кафедри студенти висловилися позитивно, зокрема:
- дотриманням розкладу навчальних занять викладачами кафедри – 86,4% опитуваних задоволені;
- загальною якістю організації дистанційних занять – 73,4% задоволені;
- забезпеченням курсів у Віртуальному навчальному середовищі під час дистанційного навчання – 95% із усіх опитаних дали позитиву оцінку;
- у межах опитування було виділено найбільш потрібні та цікаві, на думку студентів, дисципліни ОП, це: «Основи теорії міжнародних відносин» (Леся Дорош), «Громадська дипломатія» (Ірина Климчук), «Історія міжнародних відносин» (Руслан Демчишак), «Зовнішня політика країн Західної Європи» (Юрій Тишкун).
Крім того, у відкритих запитаннях студенти зазначали, що для них є важливим стиль проведення лекційних та семінарських занять, компетентність викладача, відкритість викладача до дискусій.
Питання, що стосувалися виконання курсових, бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт.
- Студентами було відзначено високий рівень роботи із науковими керівниками у виконанні усіх зазначених видів робіт.
- У відкритих запитаннях було наголошено на високій якості та отриманих знаннях та навичках під час проходження практики за темою бакалаврської та магістерської кваліфікаційних робіт.
- 74,5% опитаних стверджують, що будуть рекомендувати абітурієнтам вступати на навчання до Національного університету «Львівська політехніка» на освітню програму «Міжнародні відносини».
Таке опитування допомогло виявити певні недоліки в організації навчального процесу:
- половина з опитаних (а саме – 50,8%) студентів незнайомі з правилами та процедурами надання пропозицій та розгляду скарг від студентів;
- 13,6% студентів відзначили своє незадоволення процедурою інформування щодо освітнього процесу під час дистанційного навчання;
- у відкритих запитаннях студенти відзначали бажання мати більше практичного досвіду, обговорень та презентацій на заняттях, а також більш широке залучення професіоналів-практиків до навчального процесу.
Кафедра політології та міжнародних відносин завжди є відкритою до спілкування зі студентами, ми готові працювати заради покращення надання освітніх послуг здобувачам вищої освіти і вдячні кожному студенту, хто пройшов опитування та залишив свої побажання для покращення навчального процесу.