ІТ-компанія SoftServe допомогла оновити навчальний простір Коломийського політехнічного коледжу Національного університету «Львівська політехніка». Клас відремонтували відповідно до сучасних стандартів та обладнали 18 комп’ютерами. З жовтня простір є відкритим для близько 1000 студентів коледжу.
«Ми планували оновлення нашого комп’ютерного класу ще перед повномасштабною війною. Адже розуміли, що новітня техніка особливо необхідна для наших студентів, які вивчають ІТ-спеціальності. Наразі їх близько 300 осіб, але з кожним роком до нас долучається все більше охочих, тому оновлений клас буде для них чудовою можливістю відточити свої знання», – коментує Андрій Ляшеник, директор Коломийського політехнічного коледжу.
«Коломийський політехнічний коледж – один із закладів з високою технічною підготовкою, за що у січні 2022 року ми передали йому відзнаку Educational Trusted Partner. Під час цієї події остаточно вирішили, що маємо оновити комп’ютерний клас. Сподівалися це зробити ще у 2022-му, але вторгнення змусило нас відкласти це питання на наступний рік. З липня тривали ремонтні роботи, і вже зараз простір повністю працює. Впевнені, що він допоможе студентам практикуватися та покращувати свій рівень», – каже Юрій Безгачнюк, Talent Acceleration Center Lead, SoftServe.
Співпраця між SoftServe та коледжем триває з 2017 року, в її межах компанія допомагала з технічним забезпеченням, підвищенням кваліфікації викладачів, проведенням навчальної практики для студентів. Також працівники SoftServe брали участь в аналізі освітніх програм та засіданні екзаменаційних комісій із захисту дипломних проєктів.