4 березня стартаперка Наталя Місюк виступила для студентів-маркетологів та гостей кафедри маркетингу і логістики з гостьовою лекцією про те, як самостійно створювати умови для просування продукту.
Студенти дізналися:
- як знайти бюджет на просування;
- як перетворити «баг» на «фічу»;
- які канали просування працюють найкраще;
- які інструменти стануть маркетологу в пригоді.
Маркетологиня поділилася досвідом:
- реалізації проєкту «Давай займемось текстом», метою якого є «закохувати в українську мову»;
- розвитку разом із командою мобільного застосунку, який у першй тиждень існування вийшов у ТОP-10 на App Store, і як далі продовжує тішити підписників;
- написання книги «Мова: таємниці відьом», на яку вже відкритий передпродаж; у форматі пригодницької історії книга розповідає про особливості української мови.
Спікерка розповіла, що кошти в розвиток залучати нелегко, але треба використовувати різні можливості. Також порадила бути відважними, працьовитими й вірити у свої вміння.
Лекція відбулася за сприяння доценток кафедри МЛ Оксани Довгунь та Наталії Косар. Викладачі та студенти дуже дякують гості й вірять, що зустріч надихнула студентів на реалізацію ідей і розкрила, які інструменти маркетингу та канали допоможуть у цьому!