Практичним досвідом зі студентами Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки поділився Михайло Дрейчук, який працює HR-менеджером профіцентру «Квітка».
Профіцентр «Квітка» – це мережа спеціалізованих центрів з продажу професійних інструментів і витратних матеріалів. До його складу входять мережа профіцентрів, філій, гуртових складів, відділ логістики і доставки, творча майстерня. Вже 12 років там дотримуються принципів: кваліфікований персонал, наявність товарів на складі, краща цінова пропозиція, доставка власним транспортом. В інтернет-магазині «Квітка» працюють сотні осіб.
HR-manager має такий функціонал:
- створення та оновлення посадових інструкцій, профілів компетенцій та посадових профілів для кожної ролі;
- контроль актуальності інформації про співробітників в CRM-системі;
- організація та контроль процесу адаптації нових працівників;
- організація процесу оцінювання співробітників;
- здійснення своєчасного реагування на пропозиції та невдоволення працівників;
- постійний моніторинг морального клімату у відділах;
- проведення регулярних бесід 1:1 та вжиття необхідних заходів для вдосконалення співробітника;
- розв’язання всіх конфліктів і непорозумінь між співробітниками компанії ефективно і швидко;
- забезпечення постійного вдосконалення процесів управління персоналом;
- контроль за дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, наказів та інших правил компанії;
- проведення повного циклу рекрутингових процесів.
На зустрічі студенти зацікавилися можливостями онлайн-навчанням персоналу в період адаптації на робочих місцях. Андрій Сорока запитував про мотиваційний вплив менеджера з персоналу на колектив. З Оксаною Сватюк, доценткою кафедри менеджменту персоналу та адміністрування, узгодили доповнити навчальну дисципліну «Цифровізація HR-менеджера», а саме тему «Методи цифрового навчання та системи оцінювання персоналу підприємства», практичним завданням на прикладі профіцентру «Квітка».