4 листопада в межах дисципліни «Контент і дизайн інтернет-ЗМІ» відбулася зустріч студентів з медіакоучем, тренером зі стратегічних комунікацій, автором блогу «Текстократія з Ксенією Дітчук». Зустріч відбувалася у форматі «питання – відповідь», учасники цікавилися таргетингом, смм, цільовою аудиторією, як підібрати ефективні хештеги і чи завжди вони доречні.
Наприкінці зустрічі Ксенія порадила прочитати книги Сета Стівенса-Давідовіца «Усі брешуть, але інтернет знає твої думки» та Томаса Ніколса «Диванні експерти. Як необмежений доступ до інформації робить нас тупішими» для ліпшого розуміння сучасного медіапростору, а також книгу Джозефа Шугермана «Искусство создания рекламных посланий» про створення рекламних текстів.
Дякуємо за цікаву та ґрунтовну розмову!