1 листопада в Центрі тьюторства та менторства Львівської політехніки (І навчальний корпус Університету) відбувся тренінг для тьюторів, на якому учасники здобули навички наставництва та навчання через розв’язання реальних проблем.
- Тьютор – це студент/студентка старших курсів закладу вищої освіти, який/яка допомагає студентам і студенткам молодших курсів (тьюті) адаптуватись до режиму навчання в університеті та супроводжує їх у процесі навчання.
- Тьюті – це студент першого/другого курсу, міжнародний або новоприбулий (внутрішньо переміщений), який потребує підтримки в адаптації до університетського середовища.
Тренінг охоплював дві головні теми.
- Коучинг як інструмент для наставників. Учасники освоїли техніку «Коло життя», що допомагає в оцінці різних сфер життя студентів і плануванні особистісного розвитку (Катерина Годлевська).
- Challenge-Based Learning. Під час практичної сесії використовували метод «6 капелюхів мислення», що сприяє різнобічному аналізу проблеми та розвитку креативності (Галина Федьків).
Захід зібрав представників різних організацій, які мали можливість презентувати свою діяльність та поділитися досвідом:
- Ірина Андрушків – доцентка кафедри менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту та кафедри управління проєктами Інституту адміністрування, державного управління та професійного розвитку, керівниця проєкту Smart Space, засновниця громадської організації «Майбутнє іn.ua», менторка;
- Марія Євтушенко та Світлана Бобош – представниці Erasmus Student Network (ESN) Ukraine;
- Наталія Дунас – проєктна менеджерка Центру міжнародного співробітництва Львівського національного університету імені Франка;
- Ольга Мокрицька – доцентка кафедри систем автоматизованого проєктування Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій.
«Цей тренінг став чудовою можливістю для тьюторів не лише здобути нові знання та практичні навички, але й знайти натхнення для подальшої роботи з тьюті у рамках проєкту PROMENT», – підсумувала Наталія Бокла, керівниця Центру тьюторства та менторства Львівської політехніки