На кафедрі зварювального виробництва, діагностики та відновлення металоконструкцій Інституту інженерної механіки і транспорту зібралися зацікавлені освітяни, щоб обговорити найважливіші питання безперервності освіти у наших реаліях. У заході взяли участь представники ІІМТ, зокрема його очільник Олексій Ланець, декан Роман Качмар, керівниця кафедри ЗВДВ Олеся Максимович, доцент Володимир Білобородченко, а також заступник відповідального секретаря приймальної комісії Львівської політехніки Ігор Грибик. Серед учасників – керівники закладів професійної освіти області, а також завідувачка лабораторії професійної підготовки Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області Олександра Пікарось, яка ознайомила присутніх із презентацією, де йшлося про місце професійної освіти у неперервній. Доцент Володимир Білобородченко акцентував на питаннях неперервності освіти у вищій школі. На часі – втілення принципів дуальної освіти. Цю проблематику, зокрема перспектив співпраці навчальних закладів і виробництв, порушили Олексій Ланець і Роман Качмар.
Про особливості цьогорічної вступної кампанії, а також про перспективи вступу до Львівської політехніки випускників коледжів і ліцеїв із дипломом молодшого спеціаліста, розповів Ігор Грибик.
Звісно, не обійшлося без знайомства з кафедрою, на якій відбувся семінар. Його завідувачка Олеся Максимович і декан Роман Качмар підготували презентацію про навчальну та наукову діяльність, матеріально-технічну базу, напрями підготовки, переваги і перспективи навчання на кафедрі. Гості оглянули навчальні лабораторії кафедри.


